.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت‌ های ترافیکی پایان ماه صفر در جاده ‌های مازندران
محدودیت ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۴ آبان تا روز یکشنبه ۲۸ آبان در جاده‌ های مازندران اعمال می شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات پایان ماه صفر، محدودیت‌ های ترافیکی در جاده های مازندران  اجرا می شود.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه از سمت مرزن آباد به جنوب ممنوع است و، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به سمت شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده هراز تردد همه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ آبان ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: روز یکشنبه ۲۸ آبان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در جاده هراز روز یکشنبه ۲۸ آبان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد روز بع از آب اسک تا آمل یک طرفه است.

وی گفت: تردد کامیون وکامیونت در جاده هراز در روز‌های ۲۵ و ۲۶ و ۲۸ آبان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ ممنوع است و همچنین ترددکمپرسی‌ ها درروز‌های یاد شده از ساعت ۵ صبح ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در جاده سوادکوه تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ آبان و روز یکشنبه ۲۸ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.