.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش از هم گسیختگی برنامه های اقتصادی دولت؛ در دولت دوازدهم
نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: کاهش از هم گسیختگی برنامه های اقتصادی دولت؛ در دولت دوازدهم مشاهده می شود.

به گزارش شمال نیوز،آرمان خالقی با بیان اینکه حراست از اجرای قانون وظیفه قوه قضاییه است، اظهار کرد: دلیل بی تاثیری قوانین مصوب شده در حمایت از تولیدکنندگان، عدم ضمانت اجرای آن است.

وی تصریح کرد: وقتی قانونی از سوی دولت و مجلس مصوب و ابلاغ می شود و مسئولی به آن تمکین نمی کند بر عهده قوه قضاییه است که با این افراد برخورد شود.

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه اگر با مدیران خاطی برخورد قاطع صورت گیرد دیگر مدیران مراقب رفتار خود باشند، تصریح کرد: قوه قضاییه باید پای کار بیاید و برخورد کند چرا که عدم تمکین به قانون جرم است.

خالقی  در بخش دیگری از سخنانش سیاست های اقتصادی دولت یازدهم را نسبت به دولت نهم و دهم بهتر دانست و گفت: حجم ازهم گسیختگی مدیریتی برنامه های اقتصادی دولت نهم و دهم در دولت یازدهم کاهش یافته است.

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: اگر دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم بهتر نباشد و همان سیاست و اقدامات دولت یازدهم که بحث تحریم بود را طی کند موفق نمی‌شود.

خالقی با اشاره به اینکه تولیدکننده به دنبال فضای امن برای حفظ ارتقاء تولید است، تاکید کرد: دولت دوازدهم باید در اجرای برنامه های اقتصادی پسابرجام چابک تر، سریع تر و عاقلانه تر عمل کند.

وی با بیان اینکه هر دولتی که روی کار می آید باید از دولت قبلی عملکرد بهتری داشته باشد، اظهار کرد: به طور قطع خواست تولیدکنندگان و فعلان اقتصادی از دولت تسهیل در مرودات و تسریع در تبادلات اقتصادی داخلی و خارجی است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.528 seconds.