.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی بیمارستان‌های مازندران برای کمک به مصدومان زلزله‌ غرب کشور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیمارستان‌های دانشگاهی این استان با تمام تجهیزات و امکانات، آماده کمک به مصدومان زلزله‌زده در کرمانشاه است.

به گزارش شمال نیوز، در پی حادثه دلخراش زلزله در بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه و ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در پیامی این حادثه دلخراش را به خانواده‌های مصیبت دیده و مردم ایران تسلیت گفت.

در متن پیام سیدعباس موسوی آمده است: درگذشت تاسف بار جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدار این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان صبر جزیل و همچنین برای مصدومان این حادثه از خداوند منان شفای عاجل خواستارم.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای کاهش این مصیبت جانکاه به حادثه‌دیدگان و آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده اعلام می‌کند: بیمارستان‌های دانشگاهی مازندران با تمام ظرفیت‌ها و امکانات درمانی خود همگام با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران که با هشت تیم کامل فوریت پزشکی شامل هشت دستگاه آمبولانس، ۲۴ کارشناس مجرب فوریت‌های پزشکی و تنها بالگرد اورژانس ۱۱۵ استان در مناطق زلزله‌زده در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به آسیب‌دیدگان هستند، آماده کمک به بیماران و مصدومان این حادثه دلخراش است. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.217 seconds.