.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان حسن روحانی در بدو ورود به کرمانشاه
رئیس‌جمهور در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.
به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای ما بوده و نمی‌خواستیم در چنین شرایطی که مردم غم‌دارند و دچار مصیبت شده‌اند با مردم عزیز این منطقه دیدار کنیم، اظهار کرد:  امیدواریم بتوانیم در روزهای خوش و برای افتتاح طرح و پروژه‌های عمرانی به این منطقه بیاییم و خدمت مردم کرمانشاه باشیم.

به گزارش موج وی با بیان اینکه مردم این دیار مرزبانان و مرزداران خوبی برای ایران عزیز هستند، اظهار کرد: متاسفانه به خاطر زلزله ای که پیش آمد صدها نفر جان خود را از دست دادند و هزاران نفر نیز مجروح شدند و این آلام ، دردی برای تمام ایرانیان است. من به نمایندگی از ملت ایران به همه مردم کرمانشاه تسلیت می گویم و به آنها می گویم که تمام مردم به فکر آنها هستند. هیچ ایرانی نیست که فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود در فرودگاه کرمانشاه با تشکر از  همدلی و همنوایی ملت ایران با مردم کرمانشاه اظهار کرد: همه مقامات و مسوولان کشور اعم از دولتی، نظامی، ارتشی، سپاهی، بسیجی، هلال احمر، بخش‌های امدادی، بنیاد مسکن، وزارتخانه‌های کشور، بهداشت راه، نیرو و ... برای کمک به مردم کرمانشاه  و زلزله‌زدگان وارد عرصه شدند تا مشکل آب، برق و جاده را حل کنند تا مردمی را که زیر آوار مانده بودند را از زیر آوار نجات دهند.

روحانی ادامه داد: در اینجا لازم می دانم از امداد هوایی و تلاش‌هایی که برای کمک به زلزله‌زدگان انجام دادند تشکر و قدردانی کنم. اگر پروازهای بالگردها طی امروز و دیروز نبود امر کمک رسانی سخت‌تر و مشکل تر می شد.

روحانی همچنین با تشکر از مقامات کشورهای همسایه و همچنین دیگر کشورهای جهان به خاطر ابراز همدردی با ملت ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به آسیب دیدگان این زلزله اظهار کرد:  دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاشش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.

وی با بیان اینکه برای اسکان مردم در دوره موقت و بازسازی منازل آنها مسوول اصلی در این زمینه بنیاد مسکن است و از همه مقامات دولتی، نظامی، خیرین و سمن‌های مردمی می خواهم که به بنیاد مسکن در این زمینه کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند افزود: البته آنها می توانند برای خدمات عمومی از جمله امور بهداشتی و... به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: دولت با دادن کمک‌های بلاعوض و وام تلاش خواهد کردتا این زمینه را فراهم کند تا مردم بتوانند در حداقل زمان ممکن منازل خود را بازسازی کنند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: دلگرمی همه ما رحمت خداوند است. خداوند مردم را تنها نمی گذارد و دولت و مردم نیز همه در کنار زلزله‌زدگان خواهند بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.