.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت 1123 شرکت طی هفت ماه در مازندران
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه تاکنون 66 هزار و 649 شرکت در استان مازندران به ثبت رسیده است، گفت: در هفت‌ماهه ابتدایی سال‌جاری، یک‌هزار و 123 شرکت در مازندران به ثبت رسید.

به گزارش شمال نیوز، محمدحسن بهادر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون 66 هزار و 649 شرکت در استان مازندران به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان، 15 هزار و 131 شرکت با مسئولیت محدود، 28 هزار و 574 شرکت سهامی خاص، 16 هزار 307 شرکت تعاونی، 6 هزار و 408 شرکت مؤسسه غیرتجاری و مابقی از دیگر انواع شرکت‌ها هستند که بیشترین شرکت ثبت شده در شهرستان ساری با 15 هزار و 586 شرکت و کمترین شرکت ثبت شده در شهرستان لاریجان با 163 شرکت است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران عنوان کرد: در سال 95، یک‌هزار و 930 شرکت در انواع مختلف در استان به ثبت رسید که مازندران از این حیث رتبه هفتم و در ثبت مؤسسات غیرتجاری با 764 مورد رتبه سوم را در بین استان‌های کشور دارد.

بهادر با بیان اینکه در هفت‌ماهه ابتدایی سال‌جاری، یک‌هزار و 123 شرکت در استان به ثبت رسید و یک هزار و 899 دفتر پلمب شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 14 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در این مدت 6 هزار و 48 تغییرات در شرکت‌ها به ثبت رسید که تمامی این موارد به‌صورت الکترونیکی و مکانیزه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی سیستم جامع ثبت شرکت‌ها در دی‌ماه 93 تمامی امور مربوط به آن نظیر تعیین نام، تقاضای ثبت شرکت و مؤسسات و ثبت تغییرات، به‌صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری صورت می‌پذیرد و متقاضی از تمام فرآیند ثبت شرکت از طریق پیام کوتاه و پیگیری مستقیم از پرتال سازمان با استفاده از کد پیگیری مطلع می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران حذف مراجعات حضوری، نگهداری اطلاعات شرکت‌ها در پایگاه داده مرکزی سازمان، امکان جستجوی اشخاص ذینفع در شرکت جهت سابقه‌یابی، ارتباط برخط با پایگاه شناسه ملی اشخاص حقیقی جهت کنترل صحت اطلاعات، وجود بانک اطلاعاتی شرکت‌ها و امکان نظارت و بازرسی برخط از ادارات ثبت شرکت را از دیگر ویژگی‌های سامانه جامع ثبت شرکت‌ها اعلام کرد.

بهادر با اشاره به مهم بودن نقش سازمان ثبت اسناد و املاک به‌خصوص اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در نظام حقوقی، اقتصادی و مالیاتی کشور، یادآور شد: با ثبت یک شرکت یا موسسه فعالیت‌های تجاری یا غیرتجاری افراد حقیقی علاوه بر ساماندهی و نظم بخشیدن، اعتبار بیشتری برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد، همچنین موجب اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت‌ها و امکان استفاده و بهره‌برداری آن‌ها از امتیازات، اعتبارات و تسهیلات سایر سازمان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات ثبت شرکت‌ها و سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، متذکر شد: پیشخوان ثبت شرکت‌ها در خانه مردم است و دیگر نیاز به حضور مردم در ادارات ثبت اسناد نیست و اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری استان برای همکاری با تجار، بازرگانان و اشخاص حقیقی و کمک به فضای کسب‌وکار در استان آمادگی کامل دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در پایان از فعال یا غیرفعال بودن شرکت‌های ثبت شده در استان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: به نظر می‌رسد درصد قابل‌توجهی از این شرکت‌ها و مؤسسات اصطلاحاً به‌صورت کاغذی ثبت شده باشند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.