.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید حفظ شود
عضو فراکسیون امید مجلس بابیان اینکه اصحاب رسانه باید از حق‌وحقوق متناسب با شغل و زحمات خود برخوردار شوند، گفت: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید...
دامادی: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید حفظ شود

بولتن نیوز: عضو فراکسیون امید مجلس بابیان اینکه اصحاب رسانه باید از حق‌وحقوق متناسب با شغل و زحمات خود برخوردار شوند، گفت: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید در لایحه جامع رسانه لحاظ و حفظ شود.


محمد دامادی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه نظام جامع رسانه‌ای که در دولت در حال تدوین است، گفت:مهم‌ترین نکته و روح این لایحه باید در راستای حفظ حقوق خبرنگاران و حفظ کرامت آن‌ها باشد.


وی با اشاره به مشکلات و مشقت‌های کار خبر و رسانه افزود: بعضاً مشاهده می‌شود که در بعضی از برنامه‌ها و جاهایی که خبرنگار برای تهیه خبر مراجعه می‌کند به وی توهین می‌شود و شأن آن‌ها رعایت نمی‌شود.


نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: امنیت و بیمه از دیگر مشکلات اصحاب رسانه است گفت: باید در لایحه تدوین‌شده از سوی دولت به این موضوعات توجه ویژه شود.


دامادی گفت: وقتی در کشور اتفاق خاصی می‌افتد همه مردم و مسئولین به فضای مجازی، سایت‌ها و رسانه‌ها مراجعه می‌کنند و دنبال خبرهای جدید هستند .این اخبار توسط خبرنگران تهیه می‌شود.


وی افزود: متأسفانه خبرنگاران امنیت ندارند و بعضاً مشاهده می‌شود که بدون امنیت شغلی مشغول کارند.


عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مثلاً در مورد زلزله یکشنبه کرمانشاه این خبرنگاران بودند که در صف مقدم اطلاع‌رسانی قرار داشتند و اخبار اطلاعات را به مردم رساندند. بنابراین باید مشکلات آن‌ها با تدوین یک لایحه جامع رفع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.053 seconds.