.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین جلسه شورای اداری استان پس از انتصاب استاندار چه گذشت ؟
دید و بازدیدها تمام شد؛ انتقادها شروع !
استاندار مازندران با تأکید بر اینکه در مازندران کسی حق ندارد سیاسی‌کاری کند، گفت: این امر سبب انتشار جو پرتنش می‌شود و فرصتی که باید برای سرمایه‌گذار جذب شود کاهش پیدا کند.


شمال نیوز: در حالیکه فرصت های استاندار مازندران در روزهای اخیر به دید و بازدید با اقشار مختلف سپری شد، محمد اسلامی استاندار مازندران در اولین مواجعه با مدیران استانی در جلسه شورای اداری لب به انتقاد گشود و از اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی در استان تا سیاسی کاری برخی مدیران گلایه کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری مازندران با تسلیت زلزله‌زدگان در غرب کشور، گفت: بلایای طبیعی از جمله سیل در مازندران فراوان است که باید به‌گونه‌ای تعبیه شود و به موضوع پیشگیری و پیش‌بینی حوادث اهتمام شود.

وی ادامه داد: کشور ما در شرایطی قرار دارد که دغدغه مردم بیکاری است و رکود در بخش کشاورزی جزو دغدغه‌های جامعه است و انتظار دولت پاسخگویی به مردم است.

استاندار مازندران گفت: مقدورات و هزینه‌های دولت مشخص است و هر کس با ظرفیت موازی سبب ایجاد ضربه می‌شود و همگرایی به‌وجود بیاید و واگرایی در استان خاتمه پیدا کند.

این مسؤول با بیان اینکه برای حل مشکلات استان باید مسائل اصلی و فرعی را درست تشخیص دهیم، افزود: باید کشور و استان را از رکود خارج کنیم و مسیر را برای سرمایه‌گذاران هموار کنیم و نسبت به کارهای اجرایی در استان گام برداریم.

اسلامی با بیان اینکه باید نسبت به علائم ضعیف هوشیار بود، خاطرنشان کرد: با شکل دادن قدرت نظامی همسو مقاومت کنیم تا سناریوی دشمن در کشور عملی نشود و نسخه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده شد و برای مسیر رشد به سمت تعالی برود و الگویی برای توسعه یافتگی باشد.

وی ادامه داد: اینکه بگویم مازندران نمی‌توانست سهم از دولت بگیرد و نگرفت با توجه به بودجه دولت نمی‌تواند مورد پیگیری شود، درست نیست؛ چرا که در سبد درآمدی دولت هزینه و دخایر منابع داریم.

استاندار مازندران گفت: مازندران در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانست قوی‌تر عمل کند و با توجه به امکاناتی که داریم با مواظبت و مراقبت کنیم چرخ معیشت مردم پررونق باشد.

اسلامی با بیان اینکه تولیدات مازندران بیشتر از مصرف استان است، ادامه داد: با انهدام محیط‌زیست فرصت‌ها را از دست دادیم و به ذخایر دریایی توجه نکردیم در حالی که با دریا‌محوری می توانیم به اقتصاد استان کمک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در مازندران کسی حق ندارد سیاسی‌کاری کند، خاطرنشان کرد: این امر سبب انتشار جو پرتنش می‌شود و فرصتی که باید برای سرمایه‌گذار جذب شود کاهش پیدا کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در مازندران به ثبات مدیریتی و کارآمدی مدیریتی نیاز داریم، ادامه داد: باید با انسجام و همدلی شرق و غرب استان را یکسان ببینیم و برای جذب سرمایه در استان غفلت نکنیم، چرا که راه پیشرفت ما آماده‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار است.

این مسؤول یادآور شد: باید محیط را برای فارغ‌التحصیلان فراهم کنیم و نباید سخت‌گیری‌های بی‌مورد داشته باشیم.

اسلامی تصریح کرد: نمی‌توانیم با چند شخصیت کار کنیم بلکه همه باید با یک شخصیت و انسجام فکری و فرهنگی کار کنیم.

وی اظهار کرد: نمی‌توانیم با عدم واگذاری و اختیار طلب کار کنیم و در استانداری تمرکزگرایی انجام نخواهد شد و فعالیت‌ها از روستاها انجام شود.

استاندار مازندران افزود: مدیران باید با جلسات بی‌سرانجام و بی‌نتیجه و نامه‌نگاری‌های بی‌اساس و تمرکزگرایی خداحافظی کنند.

این مسؤول بیان کرد: باید جمعیت روستایی را تثبیت کرده و برای ایجاد اشتغال به آنها کمک کنیم تا منجر به این نشود مهاجرت روستا به شهر را داشته باشیم.

اسلامی با بیان اینکه فرمانداران تمام مشکلات روستاها را حل کنند، گفت: مکانیزه کردن در کشاورزی خوب است و سبب بهره‌وری بالا می‌شود اما این امر سبب شد اشتغال را از دست بدهیم؛ کاری که سبب ضربه زدن به اشتغال می‌شود چرا باید آن را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه تولیدات کشاورزی مازندران بالا است باید با توسعه روابط توسعه بازار را داشته باشیم، ادامه داد: خلاقیت‌ها و طوفان فکری باید ایجاد شود تا راهکارهای خلاقانه پیدا کنیم.

استاندار مازندران بیان کرد: مدیران کل اداره راه و شهرسازی سنگر مقدس بدانند و در پشت میز و جلسات حداقل‌ها را داشته باشند و بقیه وقت را در اختیار مردم بگذارید.

این مسؤول با اشاره به ظرفیت‌سازی ظرفیت‌سازی برای حلقه‌های مفقوده، افزود: در مازندران حلقه‌های مفقوده فراوانی داریم و با ظرفیت‌سازی حلقه‌های مفقوده می‌توانیم اشتغال‌زایی فراوانی داشته باشیم.

اسلامی ادامه داد: گردشگری با تنوع سیستم حمل و نقل و تورگردانی سبب ایجاد اشتغال‌زایی می‌شود و باید بستر آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه زباله از مهم‌ترین مشکلات استان است،گفت: تفکیک زباله از مبدأ باید انجام شود و همین امر سبب ایجاد اشتغال می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عدالت 22 آبان 1396
یا علی بگو ،حماسه ای به پا کن
نا شناس 22 آبان 1396
خبرها حکایت از آن دارد که بزودی مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری تغییر خواهند کرد
عبداله 22 آبان 1396
سلام آقای استاندار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش که در اداره کل فقط سیاسی کاری مکنه تو را بخدا آموزش و پرورش را نجات دهید.
مطللع 22 آبان 1396
در چند روز آینده برخی از معاونت های استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران تغییر می کنند.
بهروز 22 آبان 1396
باسلام ادب خدمت جناب اسلامی بزرگوار متاسفانه مازندران بعلت نداشتن مدیر توانمند ویا مدیر توانمند لابی گری به جایی نرسیدیم خواهشن مدیران ومعاونین وتیم قوی تشکیل بدهید که بتوانی برمازندران مدیریت صحیحی انجام بشه وگرنه شما هم معاونین هوشیاری نداشته باشین دیگه مثل مدیران قبلی میشوید خواهشن ازجای جای مازندران میشه درامد زایی کرد ازپرورش ماهی استخری تودریا وبسیار چیزهای دیگه من شهروند حاضرم رایگان بیام براتون باجون دلم کار کنم بدون ریالی پول فقط برای ابادانی استان خودم کمر همت ببندم یاعلی مدد
محمد 23 آبان 1396
فرمانده عزیز و گرانقدر آقای اسلامی
با عرض خوش آمدگویی آرزوی موفقیت برای حضرتعالی
همانطور که فرمودید در فرمایشادتان معظل های استان را همه میدانند ولی بولیل مماشات کمر همت
نمی بندند.
فرمودید مازندران را باید یکپارچه ببینیم با نگاه آماری انتصابات و جذب بر سازمانها و ادرات مانند شرکت توزیع متوجه می شوید بجای کار فقط به دنبال جذب و انتصاب و ارتقا از چند شهرستان می باشند.
نا شناس 23 آبان 1396
از جلو نظام . خبر دار . به چپ راست ، براست چپ. قدم رو
نا شناس 23 آبان 1396
اقای استاندار سلام شما با این فرمانداران بازنشسته و پیر نمیتونین هیچ کاری از پیش ببرین..از فرماندار قابم شهر و سوادکوه و میاندورودو بهشهر گرفته تا حتی مدیران کل...و...که فقط دارن دست و پا میزنن.پست هاشونو حفظ کنن دیگه حسی برای خدمت ندارن جز خدمت به خانواده و بستگان
نا شناس 23 آبان 1396
برادری کهفتی روحیه نظامی گری بدرد استان نمیخوره ..اتفاقا خیلی عالیه برو استانداری ببین الان مدیران کل برا ادمای عادی تعطیم میکنن..همین اقایون تا دیروز کسی رو توی دفتر راه نمیدادن.الان ببینین چقد منطم و دلسوز شدن..اخ که پست چقد شیرینه..خدا کنه موصع استاندار جدید تغییر نکنه.و همه ازش حساب ببرن از ترس پست هم شده به مردم خدمت کنن..وما هم در ادامه بگیم روحانی متشکریم
احمد 23 آبان 1396
جناب استاندار
تو این شرایط بد کشور عزیزمان که سه روز عزای عمومی اعلام شده آیا جلسه تقدیر و تشکر از استاندار سابق و معرفی جنابعالی از طرف بخش خصوصی این هم در سالن حلال احمر در روز سه شنبه مورخ 23 آبان واجب بوده
شهروند 23 آبان 1396
ازعملکرد استاندار محبوب ومردمی سپاسگزاریم هرکسی اعتراض می کند چون به نفعش نیست بله دوره ربیع فلاح خدایی کردند استانداری چی ها. منه شهروند نمی توانستم مشکلات را به استاندار بگویم دراین استاندار بروی مردم بازهست. تبریک می گویم از دو انتصاب انجام شده
شهروند 23 آبان 1396
جناب مهندس اسلامی استاندار بزرگوار شروع کار شما حکایت از روحیه تلاش جهادی برای سازندگی مازندران دارد بعرض عالی می رساند صنعت استان رو به اضمحلال و افول است ودر خوشبینانه ۳۰ درصد ظرفیت صنعتی استان فعال است و تجارت خارجی رها شده لطفا دریابید
دبیر 23 آبان 1396
آموزش و پرورش استان مازندران سیاسی ترین دستگاه استان هست این دوره با مدیریت این آقایون بازنشسته متاسفانه، آقای استاندار این اداره کل رو دریابید از دست سیاسیون محض.
نا شناس 22 آبان 1396
آتشنشانان قائمشهر 3 ماه حقوق نگرفتند
حسين تندرو 22 آبان 1396
انديشه و تلاش خدمتگزاران صديق عمران و آبادي ايران اسلامي هيچ گاه از ياد نخواهد رفت ، عرض سلام و ادب خدمت جناب آقاي مهندس اسلامي استاندار محترم تقاضا داريم با توجه به اينكه چندين خانواده در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران امرار و معاش آبرومندانه دارند ضمن حمايت همه جانبه از برنامه هاي بلند مدت اين سازمان در جهت تقويت مديريت ، براي اجرايي نمودن اهداف سازمان و رضايت خداوند سبحان و توفيق استمرار خدمت گزاري مورد استدعاست .
نا شناس 23 آبان 1396
با سلام
جناب آقای استاندار : تا زمانیکه معاون عمرانی خودتان را تغییر ندهید مطمئن باشید هیچ اتفاقی در استان نخواهد افتاد .
ناشناس 23 آبان 1396
سلام استاندار محبوب و مردمی
جا داره تو این روز ها که همه از مشکلات و معضلات پیش شما گفتن و گفتن
یه خوش آمد گویی بگم و یه خدا قوت ....
خسته نباشی مرد
امیدوارم خداوند آنقدر به شما و همکارانت صبر و قوت بده تا بتونید از پس این کارزار بر بیاین ....یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.