.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار تلفات زلزله؛ ۲۱۰ کشته و ۱۶۰۰ زخمی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار کشته‌شده‌های زلزله اخیر استان، گفت: تاکنون 210 کشته و یک‌هزار و 600 زخمی در مناطق زلزله‌زده شناسایی شده است.

به گزارش شمال نیوز، رضا محمودیان امروز در خصوص آخرین آمار کشته‌شدگان و مصدومین زلزله اخیر استان، اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعات رسیده 22 نفر در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب، 14 نفر در دالاهو، 142 نفر در سرپل‌ذهاب ، 14 نفر در قصرشیرین و 15 نفر در ثلاث‌باباجانی جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع تا‌کنون 210 نفر آمار کشته‌شدگان زلزله شب گذشته است، گفت: یک‌هزار و 600 نفر نیز مجروح شده است.

وی با اشاره به وضعیت امدادرسانی در منطقه، گفت: امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده با سرعت در حال انجام است، امنیت کامل توسط نیروی انتظامی در مناطق حاکم است.

محمودیان ادامه داد: از نخستین زمین‌لرزه تاکنون 62 زلزله بالای سه دهم ریشتر ثبت شده که 16 پس‌لرزه بالای چهار ریشتر بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه تا دقایقی دیگر وزیر کشور از طریق مرزهوایی به مناطق زلزله‌زده می‌آید، گفت: نخستین گروه مصدومان با بالگرد جمعیت هلال‌احمر به کرمانشاه پرواز کرد.

وی از مردم خواست در مناطق زلزله زده ترافیک ایجاد نکنند تا در امداد‌رسانی کادر درمانی اختلالی پیش نیاید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.