.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیاده روی اربعین در امتداد نهضت عاشورا است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تقدیر از دست اندرکاران حامی برگزاری پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی باشکوه اربعین در امتداد نهضت عاشورا است.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری از مجموعه دست اندرکاران حمایت کننده برگزاری پیاده روی با شکوه اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد و مدیریت این رویداد عظیم جهانی را کاری انقلابی و جهادی دانست.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بی نظیر خواندن حماسه اربعین حسینی، برنامه ریزی، پشتیبانی ، امنیت و مدیریت انتظامی این رویداد جهانی را شایسته تجلیل و تکریم اعلام کرد و خدمات جهادی مردم  و نهادهای اداری برگزار کننده را درس آموز دانست.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مشارکت بی سابقه عاشقان حسینی در برپایی موکب ها، خدمات مختلف فرهنگی، درمانی و انجام فعالیت های فرهنگی را نمونه کارجهادی و اقدام متعهدانه توصیف کرد و افزود: پیاده روی با شکوه اربعین در امتداد نهضت عاشورا است وبرای جهانیان پیام های معناداری به همراه دارد.

وی پیام حماسه اربعین را پایداری، مقاومت ، ایثار و همبستگی برشمرد و با تاکید براینکه کلیه فعالیت های اجرایی، فرهنگی و مدیریتی حماسه پیاده روی اربعین حسینی باید مستندسازی، عارضه یابی و تجزیه و تحلیل شود خاطرنشان کرد: مدیریت رفت و برگشت نزدیک به سه میلیون زائردر یک بازه زمانی کوتاه در شرایط حساس منطقه ای  نشان از توان بالای دست اندرکاران ذیربط دارد وضرورت دارد برای سالهای بعد برنامه های راهبردی قوی تری تدوین و طراحی شود.

نیازآذری گفت به نمایندگی از طرف مردم  ولایی استان علوی تبار مازندران از فضلا و مبلغان، دولت و دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قضایی، رسانه های گروهی و صدواسیما، شبکه حمل و نقل ، هلال احمر و تلاشگران حوزه درمان و همه کسانی که عاشقانه در برپایی حماسه باشکوه اربعین نقش آفرینی کردند، تشکر می کنم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.