.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چارچوب مشخصی برای مدارس شاهد وجود ندارد
معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مداررس شاهد پراکندگی هستیم، گفت: در خیلی از مدارس شاهد حتی یک ساعت هم فوق برنامه کلاسی وجود ندارد چون چارچوب مشخص برای این مدارس وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصفهانیان صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس شاهد، ایثارگران و کارشناسان امور شاهد شهرستان‌ها و مناطق مازندران در مجتمع رفاهی خزرآباد اظهار کرد: خیلی از دانش‌آموزان برای ورود به مدارس شاهد تلاش می‌کنند وقتی وارد مدارس شاهد می‌شوند احساس رضایت قبلی را ندارند و دچار دغدغه می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای کیفیت‌بخشی طرح‌های مدارس شاهد مدیران باید قدم بردارند، تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای بدون مشارکت مدیران اعمال نمی‌شود، هفت قطب مشخص شده و مدیران این مدارس باید کاربرگ‌ها را ببینند و نظرشان را بنویسند که در مدارس‌شان در محدوده کاربرگ چه کاری می‌تواند انجام دهد.

معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کارگروهی تشکیل شود و پیشنهادات در یک کاربرگ نوشته شود و باید یک سبک منسجم و وحدت رویه در مدارس شاهد داشته باشیم.

این مسؤول اشاره کرد: با توجه به نیروی انسانی موجود در مدرسه و توانایی مالی برخوردار بودن و محروم بودن خود مدیر محتوا را در چارچوب سبک برنامه بنویسد و بر برنامه‌ای که مدیر مدرسه نوشته نظارت می‌شود.

اصفهانیان گفت: کاربرگ‌ها جمع‌آوری شده و بقیه استان‌ها به آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدارس شاهد باید سبک منسجم و چارچوب داشته باشند، افزود: اداره کل شاهد به سبک منسجم در آید و پیرو آن برنامه سالانه را می‌نویسند و برنامه سالانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هدف کیفیت‌بخشی مدارس شاهد است.

 معاون هماهنگی و امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مدارس شاهد پراکندگی وجود دارد، گفت: در خیلی از مدارس شاهد حتی یک ساعت هم برنامه فوق برنامه کلاسی وجود ندارد چون چارچوب مشخص برای این مدارس وجود ندارد و باید با هماهنگی مدیران اجرایی مدارس شاهد به سبک منسجم برسیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.