.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضی اهالی روستاهای غرب رامسر به احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری + تصاویر
مردم روستاهای غرب شهرستان رامسر برای اعلام مخالفت خود با احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز مردم روستاهای غرب شهرستان رامسر برای بیان مخالفت خود با احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

طی مخالفت‌های بسیار مردم، مسؤولان از توقف این طرح خبر داده بودند اما گویا مخفیانه در صدد ایجاد زمینه‌های لازم برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری هستند که این مسئله موجب اعتراض اهالی منطقه صورت گرفته است.

به گفته مردم نزدیکی تصفیه خانه به منازل مسکونی تبعات جبران ناپذیری بر شهر توریستی و ساکنین آن دارد چرا که فاصله قانونی برای احداث پروژه‌ای با این شرایط رعایت نشده است.

ساکنین روستاهای غرب شهرستان رامسر تاکنون چندین بار مخالفت خود را به روش‌های مختلف اعلام کردند و حتی نامه‌ای به امضای اهالی روستا‌ها امضا شده است اما همچون موارد دیگر صدای مردم به گوش مسؤولان نرسیده و همچنان بر احداث این تصفیه خانه پافشاری می‌شود.

در نتیجه پافشاری مسؤولان نسبت به اجرای این پروژه موجب نگرانی بیش از پیش مردم نسبت به اجرای این پروژه شد و باری دیگر مردم را به اعتراض حضوری وادار کرد تا اعتراض خود را اعلام کنند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.803 seconds.