.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین دیدار با محمد اسلامی مطرح شد ؛
انتقاد امام جمعه بابل از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران استانی
شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی استان را ندارند، گفت: استاندار مازندران در انتخاب مدیران حریت داشته و بدون دخالت نمایندگان مجلس مدیران کارآمد انتخاب کند.....
انتقاد امام جمعه بابل از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران استانی

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: در نشست با استاندار مازندران که در مدرسه صدر برگزار شد در مورد مسائل جاری، دیدگاه‌ها و راهکارهای برنامه توسعه‌ای و اولویت‌های مهم مازندران بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم مازندران در حوزه مدیریتی است، افزود: جای بسی تاسف است در مازندران در حوزه مدیریت با مشکلات زیادی مواجه هستیم و به دلیل دخالت‌هایی که از سوی نمایندگان مردم در مجلس و برخی از مسؤولان در انتخاب مدیران انجام می‌شود، دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی را ندارند که این امر سبب عقب‌ماندگی‌های فراوان در این استان شده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: در حال حاضر معلوم نیست اولویت توسعه مازندران کشاورزی است یا گردشگری که بر این اساس از استاندار مازندران درخواست کردم اولویت توسعه‌ای مازندران را مشخص کند.

این مسؤول در پاسخ به این سؤال که یکی از دیدگاه‌های استاندار مازندران توجه به مسائل زیست محیطی و حل زباله است، آیا به نظر شما، ایشان راهکاری برای حل زباله مازندران و بابل ارائه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حل مشکل زباله یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی استاندار مازندران است و با توجه به راهکارهایی که برای حل این معضل ارائه داده است، پیش‌بینی می‌کنم در آینده نزدیک این مشکل تا حدودی رفع شود.

روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا استاندار مازندران به عنوان یک فرد غیر بومی توانایی حل مشکلات مازندران را دارد، یادآور شد: استاندار مازندران فردی کاردان و با تجربه است که در حوزه‌های مختلف اجرایی فعالیت کرده است بر این اساس امیدواریم در رفع مشکلات مازندران توانمند و شایسته ظاهر شود.

وی از همه مدیران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس خواست استاندار مازندران را در وظیفه خطیری که به عهده گرفته است یاری کنند.

استاندار مازندران با حضور بر مزار آیت‌الله روحانی نماینده فقید رهبری در مازندران با قرائت فاتحه برای آن مرحوم، باری دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 20 آبان 1396
آقای روحانی نمایندگان مجلس منصب سیاسی دارند اما حضرتعالی که مسئولیت دینی دارید چرا در عزل و نصب ها دخالت میکنی نکنه مرغ همسایه غازه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 آبان 1396
نماینده مجلس باید قانون وضع کنه نه اینکه مهره چینی کنه
کارمند 20 آبان 1396
فقط میخوام ببینم این آقا فردا روزی از انتصاب یک مدیر غیر بابلی در شهر بابل شکایتی میکنه یا نه....اگه حرفی نزنه اونوقت میتونه به بقیه سفارش کنه نه دخالت و نه شکایتی داشته باشن......البته در گذشته این آقا به بود بعضیها و نبود بعضی دیگر بسیار معترض بود
کارمند 28سال خدمت 20 آبان 1396
امام جمعه محترم واستاندارعزیز/ معظل بیکاری به گونه است که اگر همه بسیجی وار ودست به دست هم ندهیم نازنین انقلاب اسلامی ما لطمه خواهد دید. امام جمعه محترم بابل ودیگر شهر نیاز به تشکیل تیم راهبردی مراقبت برعملکرد مدیران کل دراستان می باشد هرمدیرکل که انتصاب می یابد چندنفرآشنایان را با خود می آورد سوال: اگر استخدام (قراردادی/پیمانی و..) نیست از چه ردیف اعتبارات برای حقوق این همراهان مدیر استفاده می شود عدالت اداری باید رعایت گردد اگر بخواهیم مدیرکل را ارشاد نماییم منتقل می نماید کارمند با چند سرعائله چکار باید بکند . نمونه اداره کل ........ )0 با دوسال ورود آقای مدیرکل 6نفردوستانشان جذب قراردادی شدند. اگر اینگونه ادامه یاابد همه چیز می شود خاله خاله بازی.
محمد 20 آبان 1396
سلام، خدا به مردم مازندران رحم کند باز شروع شد،نمی شود کمی استراحت کنی روحانی جان، با چه ترفندی سر راه ساری به نوشهر استاندار را کشاندی... اقای استاندار کمی جدی باش
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 آبان 1396
درود بر آیت الله روحانی زبان گویای مازندران و بابل . کارهایی که ایشون برای بابل انجام دادن و پیگیری پروژه های عمرانی قابل تقدیره .
مهدی 19 آبان 1396
احسنت احسنت احسنت . ولی اینو در نظر داشته باشین جناب آقای روحانی بزرگوار که به ائمه جمعه هم ارتباطی پیدا نمیکنه انتصابات مدیران استانی .
نا شناس 19 آبان 1396
واقعا بعضی نمایندگان در همه امور دخالت میکنند ‌
نوراله 21 آبان 1396
بعضی آقایان خوب نظرشان را بر حسب مصالح تغییر میدهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.