.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی به مناسبت اربعین در جاده‌ های مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی به مناسبت اربعین در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندرانگفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات اربعین حسینی، محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های مازندران به اجرا در می‌ آید.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر دیروز سه شنبه ۱۶ آبان تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

وی گفت: تردد تمامی تریلر در جاده هراز ممنوع بوده و عبور کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی از پایان و لغو عملیات کارگاه جاده‌ ای در جاده هراز تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: هرگونه اعمال محدودیت‌ های ترافیکی از طریق رسانه‌ ها اطلاع رسانی می‌ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.