.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دشمنان حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین را نمی‌بینند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور میلیونی عاشقان در پیاده‌روی اربعین، گفت: دشمنان اسلام این حرکت عظیم را نمی‌بینند.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی سه‌شنبه‌شب در آئین رونمایی از آلبوم نواهای ماندگار عاشورایی ساری(شور آوا) در حسینیه آب انبار نو این شهرستان اظهار کرد: اربعین حسینی یکی دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم استان مازندران با حضور باشکوه در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: با وجود گذشت قرن‌های متمادی از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، همچنان دل‌های مؤمنان به عشق آن حضرت و تربت پاکش می‌تپد و راه پرافتخارش که راه سازش ناپذیری در برابر استکبار و یزیدیان زمان است را  برای بشریت نجاتبخش و عزت آفرین می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تاریخ کربلا دارای دو قسمت قیام و پیام است، افزود: پیام عاشورا همچنان زنده است و یکی از مصادیق پیام عاشورا توجه به فرهنگ حسینی در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی است.

این مسؤول ادامه داد: در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران اعلام کردم که استان مازندران جزء استان‌هایی است که از ابتدا علوی بود و تا الان هم زیر پرچم علی است و این افتخار برای ما است و به پیشینه خود افتخار می‌کنیم.

طبرسی با بیان اینکه هر چه داریم از امام حسین(ع) است، ادامه داد: انقلاب را عاشورا حفظ کرد و همه شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم، همه فرزندان عاشورا و امام حسین(ع) هستند.

وی خواستار معرفی ابعاد قیام امام حسین(ع) بیشتر از گذشته برای نسل جوان جامعه شد و گفت: امام حسین(ع) با آغوش باز به استقبال مرگ رفت تا دین جدش از گزند انحرافات در امان بماند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان همواره سعی دارند تا اعتقادات مذهبی مردم را مورد حمله و هجمه قرار دهند، از این رو باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نیز معرفی بیشتر ابعاد قیام امام حسین(ع) به نسل امروز آنان را با این نهضت بزرگ بیشتر آشنا کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن سخت‌ترین دشمن مسلمانان و اهل‌ بیت(ع) هستند، افزود: دشمنان اسلام حضور میلیونی عاشقان در پیاده‌روی اربعین را نمی‌بینند.

طبرسی با قدردانی از شهرداری و شورای شهر ساری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: جمع‌آوری نواهای عاشورایی ساری مربوط به 6 دهه گذشته کار بسیار فاخری بوده است و باید الگویی برای دیگر شهرهای استان شود و باید اینگونه مراسم‌ها در طول سال در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.577 seconds.