.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
محدودیت ترافیکی از روز سه شنبه 16 آبان تا روز یکشنبه 21 آبان در جاده های مواصلاتی مازندران به اجرا در می آید.

به گزارش شمال نیوز،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات اربعین حسینی، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر امروز ( سه شنبه ) 16 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 21 آبان ماه از محورهای کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 19 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی، خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 14 روز چهارشنبه 17 آبان ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 18 و 19 از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی اظهار داشت : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی همچنین از پایان و لغو عملیات کارگاه جاده ای در محور هراز تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: هرگونه اعمال محدودیت های از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 منبع : واحد مرکزی خبر 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.