.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقشه محدوده عرصه مجموعه فرح آباد ساری ابلاغ شد
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از ابلاغ نقشه محدوده عرصه حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی و تاریخی فرح آباد ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،دلاوربزرگ‌نیا دررابطه با نقشه محدوده عرصه مجموعه فرح‌آباد ساری گفت: این نقشه حفاظتی درکمیته حرایم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مصوب و به مازندران ابلاغ شد تا این اثر ارزشمند صفوی تحت حفاظت و نظارت بیشتری مراقبت شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نقشه حریم مجموعه تاریخی فرح آباد ساری که در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده، به استانداری مازندران و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران، ریاست دادگستری شهرستان ساری، اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان، دهیاری روستای فرح‌آباد جهت رعایت ضوابط و اجرای آن در طرح‌های توسعه و عمران روستا ابلاغ شد.

بزرگ‌نیا یادآور شد: مجموعه حریم آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۸ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده  جرم محسوب شده و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.