.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظام صنفی کشاورزی مازندران 46 هزار عضو دارد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: انجمن صنفی 46 هزار عضو دارد و برای اقتصاد مازندران یک فرصت بالنده است.

به گزارش شمال نیوز، نشست اعضای هیأت مدیره نظام صنفی کارهای کشاورزی مازندران صبح امروز با هیأت رئیسه مجمع نمایندگان اعلام شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه کشاورزی محور اقتصاد استان مازندران است، اظهار کرد: باید مجموعه عواملی که در بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی نقش دارد با اتکا به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه و بازنگری قرار گیرد.

حسین نیازآذری با تأکید بر نقش کلیدی استان مازندران در تولید ناخالص ملی و امنیت غذایی، خاطرنشان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای تقویت بخش کشاورزی مازندران باید فراهم شود و مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان آمادگی دارد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های صنفی رویه‌های تقویت‌کننده و حمایت‌کننده را پشتیبانی کند.

وی با مهم خواندن نقش صادرات محصولات کشاورزی، یادآور شد: اگر زیرساخت‌های صادرات و زنجیره‌های مرتبط مهیا شود اقتصاد کشاورزی استان متحول می‌شود و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده افزایش می‌یابد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این انجمن صنفی 46هزار عضو دارد و برای اقتصاد استان یک فرصت بالنده است.

در این نشست هریک از اعضای هیأت مدیره نظام صنفی کارهای کشاورزی مازندران گزارشی از نحوه شکل‌گیری و سازمان‌دهی اعضا، مشکلات و مجموعه فعالیت‌هایی که در نظام صنفی انجام می‌شود را تشریح کردند و خواستار اصلاح نظام معافیت‌های مالیاتی برای فعالان بخش کشاورزی شدند. 

همچنین اصلاح روند بیمه تأمین اجتماعی و برخورداری مالکان اراضی کشاورزی مطرح شد و قرار است موضوع از مجمع نمایندگان پیگیری شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.578 seconds.