.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده مازنی به مصاحبه اخیرر رئیس سازمان محیط‌ زیست؛
احمدی‌لاشکی: اجازه انتقال آب دریای مازندران به سمنان را نمی‌دهیم
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: رئیس محیط‌زیست کشور قطعاً بداند ما اجازه نخواهیم داد تا انتقال آب دریای مازندران به سمنان اتفاق بیفتد.
احمدی‌لاشکی: اجازه انتقال آب دریای مازندران به سمنان را نمی‌دهیم

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصاحبه اخیر «کلانتری» رئیس سازمان محیط‌ زیست درباره انتقال آب دریای مازندران به سمنان که عنوان کرده بود «زمان تصمیم‌گیری‌های سخت فرا رسید»، اظهار کرد: یک مدیر باید تصمیمات سخت بگیرد ولی قرار نیست تصمیمات غلط گرفته شود.

وی با بیان اینکه نباید با انتقال آب دریای مازندران به سمنان، خانه دوم ایرانیان یعنی مازندران دچار خدشه و آسیب شود، تصریح کرد: انتقال آب دریای مازندران به سمنان طبق نظر کارشناسان و فرهیختگان در حوزه محیط‌زیست دارای اشکالات زیست‌محیطی جدی است و رئیس محیط‌زیست کشور قطعاً بداند ما اجازه نخواهیم داد تا انتقال آب دریای مازندران به سمنان اتفاق بیفتد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار سمنان تأکید کرد: باید اجازه دهید تا اهل فن در حوزه خودشان صحبت کنند و در این حوزه که به‌صورت مستقیم به شما مرتبط نمی‌شود، ورود پیدا نکنید.

احمدی‌لاشکی درباره کلنگ‌زنی اَبَرپروژه انتقال آب از روستاهای «دلیر» و «ناتر» به حوزه انتخابیه‌ شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: این پروژه بزرگ به 129 روستای منطقه نیز آب‌رسانی خواهد کرد و اهالی آن از آب شرب بسیار مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: 5 کیلومتر لوله از سوی آب و فاضلاب استان برای آب آشامیدنی مرزن‌آباد اختصاص یافت و عملیات آب‌رسانی آن آغاز شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز 27 کیلومتر لوله‌گذاری آب از منطقه بالادست کلاردشت تا «بیرون بشم» نیز انجام شد، اظهار کرد: اینجا مازندران است و حوزه نوشهر و چالوس و کلاردشت و بخش‌های تابعه آن، خانه دوم ایرانیان است و خدماتی که در این مناطق انجام می‌شود فقط برای مردم آن نیست بلکه برای مردم ایران است.

احمدی‌لاشکی با قدردانی از رئیس کمیسیون عمران مجلس که در آئین کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب حضور داشت، تصریح کرد: قطعه یک آزاد راه تهران شمال که با جدیت در حال احداث است به همت ایشان جلسه‌ای را در ماه‌های گذشته به همراه بیشتر اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه داشتیم که در آنجا به‌عنوان دستگاه نظارتی، آنچه مورد نیاز بود به دستگاه‌های ذیربط دستور دادند و دولت تدبیر و امید نیز با جدیت پای کار قرار دارد و به ما وعده دادند که برای نوروز 97 زیر بار ترافیک می‌رود و قطعه دو نیز از سرعت کاری بسیار مناسبی برخوردار است.

وی به دغدغه‌‌های موجود برای فرودگاه نوشهر به‌عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه شمال کشور که تعداد پروازهای هفتگی آن نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، اشاره کرد و گفت: دغدغه پیرامون اراضی ساکنان نزدیک مشکلات فرودگاه از سوی رئیس کمیسیون عمران در حال پیگیری جدی قرار دارد و حتی در این زمینه با وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس وضعیت مشکلات فرودگاه نوشهر را مورد بررسی و کنکاش جدی قرار دادند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آبان 1396
درباره استاندار بومي هم همين بلوف را مي زديد... دولت بخواهد کاري را انجام دهد شما را ... حساب نمي کند
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 17 آبان 1396
شما رو ..... حساب کرد برات کافیه . در ضمن ادب و منطق خوب چیزیه
alireza 16 آبان 1396
شما عكس ديگري از آقاي احمدي نداريد همش داره دستش را به مردم نشان مي دهد.
نا شناس 16 آبان 1396
دریای خزر نه مازندران!شمااگه خیلی قدرت داری جلو کشورهایی که جندین سال است از این دریا اب برمیدارند را بگیر مردم کشور خودت را تحریم میکنی اونهم با تشویش افکار عمومی!,درضمن اگه امثال شما اطلاعات حتی مختصری راجع به این دریا داشتید این حرفها را نمیزدید دریای خزر بیش از پنجاه سال است که به ابهای ازاد متصل است ضمنا اگه خیلی قدرت دارید جلو نابودی جنگلهای شمال را بگیرید نه جلو اب خوردن هموطنانت را!
ناشناس 17 آبان 1396
در جواب فردی که نام دریا ی کاسپین یا مازندران را خزر می نامد باید بگویم که خزرها مردمانی بودند که از نقاط دیگر کشور به سواحل مازندران تبعید شده و به همین علت به اشتباه گفته می شود دریای خزر و همین گونه است که ما هنوز نمیدانیم قله دماوند در کدام استان است و باز هم بگویم که امامزاده هاشم را هم از مازندران به تهرانی ها هبه خوایم کرد! و ......
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 19 آبان 1396
آقاي عارف معاون اول رئيس جمهور وقت بايد پاسخگو باشد كه چرا با دستور كتبي نام درياي مازندران را حذف و به جاي آن و نام درياي كاسپين نام درياي خزر را ابلاغ و رسمي كرد
ناشناس 17 آبان 1396
درود بر جناب آقای احمدی لاشکی
محمد 17 آبان 1396
تنها کشوری که میتونه کل آبهای آزاد جهانو خشک کنه ایرانه. مدیران در یک حرکت غرور آمیز آب دریای خزر را هم خشک کنید اصلا همشو جابه جا کنید ببرید سمنان ... ماهم مثل همیشه سکوت می کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.