.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید مازندران
از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...

http://www.shomalnews.com/photo/151003409515021178.jpg

 

شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.  و در ادامه اظهارات مطرح شده در این مراسم بهمراه حواشی آن را می خوانیم.

آیت‌الله طبرسی: استانداری می‌خواهیم که چهره مازندران را عوض کند

آیت‌الله نورالله طبرسی اولین سخنران مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران در سالن شماره یک استانداری بود.

وی در آغاز با بیان اینکه « استاندار جدید از نیروهای استان برای توسعه مازندران استفاده کند» گفت: مجدداً مردم ما در 13 آبان یاوه‌گویی‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: یک خدمت‌گزار بعد از چهار سال نماینده دولت بوده عضو بزرگ و شخصیت اجرایی اول استان زحمات زیادی در 50 ماه کشیده‌اند که از تلاش‌هایش تشکر می‌کنم وی نباید با این همه تجربه معطل کردیم بماند اگر وحدتی است این انسجام به برکت همکاری و همیاری استاندار با ما و مردم است.

این مسؤول تصریح کرد: نکته اخلاقی برای همه مفید است این بوده که کرسی‌ها عاریه است دولت‌ها می‌مانند اما کرسی‌ها نه، نوبت به نوبت است؛ مدتی که ما این کرسی را در نظام جمهوری اسلامی در اختیار داریم اینکه چه کار و خدمتی برای مردم انجام داده‌ایم می‌ماند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر اینکه کرسی‌ها خیلی نباید ما را مشغول کند، خاطرنشان کرد: ما نباید وابسته به کرسی‌ها باشیم چرا که قانون طبیعت این تغییر و تحول را دارد و به نحو احسن از کرسی که در اختیار داریم استفاده کنیم .

وی با اشاره به اینکه استان مازندران جزء استان‌هایی است که از ابتدا علوی بود و تا الان هم زیر پرچم علی است و این افتخار برای ما است، اظهار کرد: ما به پیشینه خود افتخار می‌کنیم و بر همه لازم و واجب است از استاندار جدید حمایت کنیم و به او کمک کنیم تا استان را به پیشرفت و توسعه و خدمات بیشتری برسانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام آمادگی خود برای همکاری در این زمینه، اظهار کرد: مازندران بهشت ایران زمین و خلقت مازندران است و با وجود کوه، دریا، جنگل و ظرفیت‌های بی‌شمار توریستی و کشاورزی در این چهار دهه نتوانست به آن جایی که باید می‌رسید برسد، محرومیت‌ها سر جای ،خود است و تنها ظاهرش زیبا است و در این زمینه آمار و اطلاعات را به وزیرکشور دادم تا در هیأت دولت مطرح کند.

این مسؤول به مشکلات بسیار در بخش‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعت استان اشاره کرد و افزود: بستر مازندران برای گردشگری آماده است و سالانه 20 میلیون گردشگر وارد استان می‌شوند در حالی‌که هیچ منافع اقتصادی به همراه ندارد، شهرداری‌ها بساط زباله را جمع می‌کنند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه ما استانداری می‌خواهیم که چهره مازندران را عوض کند، تصریح کرد: معارفه مطالبه نیست و مشکلات در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، منطقه آزاد وجود دارد.


وزیر کشور: مازندران را می توان با چندین کشور اروپایی مقایسه کرد
عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین معارفه و تکریم استانداران مازندران در ساری افزود:در توافق برجامی مردم دنیا نیز شاهد بودند که تمام کشورهای مورد توافق آن را مورد تایید قرار دادند و امضاء کردند و به تایید سازمان ملل نیز رسیده است.

وی اضافه کرد: توافقی که در چنین شرایطی مورد تایید قرار گرفته، برخی دبه کردن ها از سوی آمریکا به عنوان یکی از کشورهایی که این توافق نامه را مورد تایید قرار داده است، باعث آبرو ریزی این کشور می شود و غیر قابل اعتماد بودن رهبران این کشور را در دنیا به اثبات می رساند.

وزیر کشور اظهارداشت : برجام توافق خوبی بود که به هر حال مورد توافق کشورهای دنیا و جمهوری اسلامی ایران رسیده بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از آن حمایت کردند.

رحمانی فضلی اضافه کرد : پسابرجام توانست گشایش خوبی در بخش فروش نفت و سرمایه گذاری خارجی در ایران ایجاد کرده به طوری که فروش نفت ایران پس از این توافق بین المللی از یک میلیون بشکه به حدود 2.4 میلیون بشکه رسید.

وی افزود : همچنین تولید نفت نیز در کشور به مرز 4 میلیون بشکه رسید و تمام گردش مالی فروش نفت نیز در مسیر خودش وارد کشور می شود.

وزیر کشور با اشاره به موفقیت های دولت یازدهم درکاهش تورم و نرخ بیکاری گفت که دولت در شرایطی کشور را برعهده گرفته که تحریم سرمایه گذاری ها را در داخل کشور تا حد زیادی مختل کرده بود و مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص استانداران در وضعیت سختی کشور را مدیریت کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا رحمانی فضلی اظهارداشت : با وجود سختی هایی که در ابتدای دولت در زمینه اعتباری و بودجه ای در کشور وجود داشت، مدیران ما به خصوص استانداران کارهای خوبی را در زمینه توسعه ای در استان ها رقم زدند.

وزیر کشور گفت که جابجایی استانداران دولت یازدهم در دولت دوازدهم برای ایجاد تحرک و جابجایی عقلانیت صورت می گیرد و در مازندران نیز با وجود موفقیت های خوبی که در دولت یازدهم ایجاد شد، مدیریت ارشد آن تغییر کرده است.

رحمانی فضلی گفت که در دولت یازدهم در مازندران کارهای خوبی انجام شده است و این روند نیز با شتاب بیشتری از سوی استاندار فعلی تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تعهد ما به انقلاب کار مطلوب و رضایتمندی مردم است، ادامه داد: امروز ما فرصت پاسخگوییبه حاشیه ها نداریم .
وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مناطق مختلف کشور پس از پیروزی انقلاب بی نظیر و چشم گیر بوده است، بیان داشت: رویکرد امروز دولت در انتخاب استانداران شتاب بخشی برای خدمات بیشتر به مردم است.

وی با بیان این نکته که توسعه مازندران باید شتاب بگیرد، اظهار داشت: استفاده از نخبگان و مدیران و فرمانداران باتجربه و در عین حال اعتدال گرا توقع وزارت کشور از استانداران است.

وی از استان مازندران به عنوان استان بی نظیر به لحاظ مشارکت و نوآوری ، خلاقیت ، داشتن ظرفیت های طبیعی ، نیروی انسانی دانست و گفت: مازندران را می توان با چندین کشور اروپایی مقایسه کرد.

وی عقب ماندگی اصلی استان های کشور را نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی قدیمی دانست و گفت: تمرکز گرایی و نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور باید عملیاتی شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش برنامه های دولت را همان برنامه نظام دانست و گفت: تمام برنامه های کشور بر اساس نیازمندی ها ، برنامه های ششم توسعه و توقعات مقام معظم رهبری است ، پس دولت پیگیر برنامه های عموم مردم است.
رحمانی فضلی دولت دوازدهم را اعتدالگر دانست و تاکید کرد : اقتصاد مقاومتی اولویت اول دولت بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی همان تغییر در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی و مردمی کردن اقتصاد کشور است، گفت: دولت بدنبال چنین برنامه هایی است.
در این مراسم محمد اسلامی به عنوان استاندار جدید مازندران توسط وزیر کشور معرفی شد و از خدمات ربیع فلاح استاندار قبلی استان تجلیل شد.


رئیس مجمع نمایندگان مازندران: زیر ساخت های مناسبی در مازندران وجود ندارد

رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این مراسم گفت: مازندران خدمات ملی ارائه می کند اما رویکرد ملی در توجه به استان مازندران وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا مازندران، حسین نیازآذری در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور کشور با اشاره به نقش بخش کشاورزی در توسعه و تولید ناخالص ملی در کشور و جایگاه مازندران اظهار کرد: مازندران سهم 26 درصدی از تولید ناخالص استان دارد و 6 میلیون تن تولیدات شیلاتی در استان صورت می گیرد و 105 درصد از ارزش محصولات کشاورزی کشور دار مازندران صورت می گیرد.

وی با اعلام اینکه مازندران در 14 محصول کشاورزی رتبه اول کشور را دارد و با ظرفیت های بسیار در این حوزه روبه رو هستیم، گفت: باید تلاش کنیم فقر از مازندران بر داشته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی فصل برداشت مرکبات است اما امروز مرکبات مردم باغدار مازندران خریدار ندارد، اظهار کرد: باید فرصت و زمینه برای صادرات بخش کشاورزی به ویژه مرکبات ایجاد شود.

وی با اشاره به وجود برنج خارجی در بازار خاطرنشان کرد: واردات غیرضرور برنج که بارها مطرح شده است همچنان وجود دارد و شاهد قاچاق و ورود برنج خارجی به استان هستیم. باید در این زمینه تصمیم گرفته شود و جلوی این امر ایستادگی صورت گیرد.

نیازآذری با بیان اینکه روز گذشته شاهد تصادف نگران کننده در محور سوادکوه بودیم، ادامه داد: در زمینه ایمنی راه ها مجلس نیز حساسیت خواهد داشت. زیر ساخت های مناسبی در مازندران از در زمینه وضعیت راه ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران کاردکرد ملی دارد اما با رویکرد ملی به آن توجه نمی شود، گفت: باید به توریست پذیری که ظرفیت ملی در مازندران است توجه صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با با پیشنهاد تشکیل ستاد راهبری توسعه و پیشرفت استان اظهار کرد: ناهمواری هایی در راه توسعه مازندران وجود دارد که باید مرتفع شود. ستاد راهبری باید ده اولویت نخست استان را در نظر گرفته و براساس آن اقدامات صورت گیرد.


استاندار سابق مازندران: بندر امیرآباد توسط وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان منطقه آزاد پذیرفته شد

ربیع فلاح جلودار نیز اظهار کرد: با شعار کار و کار حدود 1515 روز در خدمت مردم بودیم و این افتخار بزرگی است.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه به گفته خود رئیس‌جمهور مازندران در تحقق سیاست‌های دولت موفق عمل کرده است، تصریح کرد: استان ما چهار درصد از جمعیت کشور را دارد و در آن زمان برخورداری از اعتبار ملی 2.5 بوده و الان بالای 4 درصد است.

فلاح جلودار با بیان اینکه جاده بهسازی هزار 55 درصد پیشرفت داشته است، گفت: تمامی فعالیت‌های عمرانی جاده سوادکوه به اتمام رسیده و فقط چند نقطه باقی‌مانده که نیاز به اعتبارات است.

استاندار سابق مازندران بیان کرد: آب‌های سطحی باید مهار شود که این رقم 8.5 درصد بوده و 2.5 درصد افزایش داشته و در حال حاضر مهار آب‌های سطحی 11.5 درصد است.

فلاح با اعلام اینکه سد گلودرد در شرق استان را به اتمام رساندیم، تصریح کرد: تا پایان سال 97 همه روستاهای استان گازدار می‌شوند و 250 میلیارد تومان طرح‌های در دست اجرا وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین در طرح تحول سلامت هزار میلیارد تومان هزینه شده است.مهم‌ترین چالش دولت و استان مشکلات اقتصادی و رونق و اشتغال‌زایی است که در این زمینه با همدلی و اتحاد قدم‌های خوبی،برداشته شده است.

فلاح جلودار با بیان اینکه در بحث رونق اقتصادی از لحاظ تعداد رتبه نخست را کسب کردیم، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی در استان است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری تا پایان امسال 12.7 درصد بود که به 9.5 درصد رسید.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بندر امیرآباد توسط وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان منطقه آزاد پذیرفته شد، گفت: مصوب شدن این امر طول می‌کشد که نمایندگان استان این موضوع را پیگیری کنند.


استاندار جدید مازندران: مازندران را مازندران خواهیم کرد

استاندار جدید مازندران با اعلام اینکه همه با هم زیر یک پرچم هستیم و مازندران را مازندران خواهیم کرد، گفت: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه‌یافتگی کشور قرار گیرد ما یک شخصیت واحد خواهیم شد و با همدلی و وحدت به توسعه متوازن فکر می‌کنیم.

به گزارش فارس، محمد اسلامی‌اظهار کرد: ما هر رویه، سیاست برنامه که اجرا کردیم شاهد موفقیت‌هایی بودیم اما مسائل، آسیب‌های اجتماعی و زیست‌محیطی پیش روی کشور و مردم است.


وی با بیان اینکه شرایط کشور منابع دولت به گونه‌ای است که همانند خیلی از کشورهای توسعه یافته بدون توجه به مسائل زیست‌محیطی نمی‌توان به توسعه پایدار دست یافت، افزود: با تشکیل کارگروه‌ها بتوانیم نگاه و رویکردهایی که می‌تواند باعث تحول در زندگی مردم و مازندران شود را محقق می‌کنیم و با یک وفاق تمام عیار توسعه متوازن را در استان پیگیری می‌کنیم.

استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه نکته حایز اهمیت این است که شرایط و ضوابط اقتصادی مهیا است، خاطر نشان کرد: مسائل محلی راه حل ساده‌تری دارد که با اتکا به خدا، هدایت علما و صاحبان فکر و اندیشه این حرکت را به برکت اربعین حسینی آغاز می‌کنیم.


وی با اعلام اینکه صحبت‌های زیادی است که به صورت مفصل بیان خواهم کرد، گفت: از همه کسانی که ابراز محبت کردند و پیشنهاد دادند سپاسگزارم.


اسلامی با بیان اینکه بعد از فرمان و تصمیم دولت، تاکنون با تعداد زیادی از استانداران گذشته مازندران، نخبگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی جلسه داشته‌ام و به آنها اعلام کرده‌ام که تاکنون 12 نماینده بوده‌اید، افزود: از امروز 12 به‌علاوه یک هستیم و یک نماینده به شما اضافه شده است.


استاندار جدید مازندران با اعلام اینکه همه با هم زیر یک پرچم هستیم و مازندران را مازندران خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه‌یافتگی کشور قرار گیرد
ما یک شخصیت واحد خواهیم شد و با همدلی و وحدت به توسعه متوازن فکر می‌کنیم.


وی با تاکید بر اینکه شرق و غرب مازندران همه‌اش مازندران است و نباید از ظرفیت‌ها غافل شویم، یادآور شد:علاوه بر جنگل، کوه و دریا در مازندران انسان‌هایی هستند که، استفاده از این افراد در استان یقینا شرط عقل است و باید از استعدادهای سرزمینی و ظرفیت‌ها آگاه شویم.

استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه فقط محور خشکی را نبینیم محور دریا را هم ببینیم، اظهار کرد: از دریا استفاده نکردیم.


اسلامی در پایان گفت: چهار سال وقت محدودی است چشم به هم بزنیم من هم باید تودیع شوم
به کمک تک‌تک مردم و هم‌دستی با هم و به حق اربعین حسینی کاری جهادی، حسینی و انقلابی را شروع کنیم.


حواشی مراسم

سخنان ربیع فلاح‎ استاندار سابق مازندران در باره  نام امیرآباد به عنوان منطقه آزاد بی حاشیه نبود، وی محور سخنانش را به عملکرد 50 ماهه خود اختصاص داد و چیزی را از قلم نینداخت، استاندار سابق مازندران در پایان اعلام کرد که خبر خوشی برای مردم مازندران دارد و آن‌هم پذیرفته‌شدن بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد تجاری بود.

با اعلام این خبر، نمایندگان حاضر در جلسه نگاهی به یکدیگر انداختند و  احمدی لاشکی نماینده نوشهر به آن واکنش نشان داد و خطاب به وزیر کشور گفت: ما مازندران یکپارچه‌ایم، ما مازندرانی ها را به جان هم نندازید. قرار نیست نکته‌ای اینجا گفته شود و ما به جان هم بیفتیم.قرار است ۲۰ نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود که مازندران سهمی در آن ندارد.

 نوبت به سخنان عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور رسید، در ابتدای سخنان او شاهد همهمه در جلسه بودیم که پس از دقایقی این شرایط به حالت عادی برگشت، وی در سخنان خود مشی اعتدال را از سوی هر جریانی که باشد، راه رشد و توسعه عنوان کرد و از استاندار جدید نیز خواست تا مدیران را براساس همین شاخصه انتخاب کند.

طبق برنامه، پس از پایان یافتن سخنان وزیر کشور، مقرر شده بود که آئین تکریم از استاندار سابق مازندران انجام شود اما دو تن از نمایندگان مازندران اصرار بر صحبت داشتند، ابتدا ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار بدون برنامه قبلی، میکروفن را روشن کرد و در اعتراض به سخنان ربیع فلاح درباره پذیرفته‌شدن منطقه آزاد تجاری امیرآباد، گفت: قرار است این موضوع کارشناسی و بررسی شود و صحت ندارد.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز همانند نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، در اعتراض به سخنان فلاح، خطاب به او اظهار کرد: نمایندگان را به جان هم نیندازید، مردم بدانند که هنوز تصمیمی درباره منطقه آزاد مازندران گرفته نشده است و فقط هشت منطقه در دستور کار دولت است که اسمی از مازندران نیست.

وی همچنین خطاب به وزیر کشور از عدم افزایش تعداد نمایندگان مازندران از 12 به 20 نفر انتقاد کرد و گفت: استان گیلان با وجود اینکه به‌لحاظ جمعیتی یک‌میلیون نفر کمتر از مازندران است اما یک نماینده بیشتر از مازندران دارد!

از آنجا که بندر امیرآباد در حوزه انتخابیه علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه قرار دارد، لذا او نیز پس از سخنان اعتراض‌آمیز دو نماینده نسبت به پذیرفته‎شدن این منطقه، لازم دانست تا سخن بگوید.

شاعری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که در یک کار خیر همدلی و خوشحالی کنیم و مانعی برای توسعه استان نباشیم.

پس از این کشمکش‌ها برای لحظاتی شاعری و احمدی‌لاشکی از همهمه جلسه که برای تقدیر از ربیع فلاح و حکم استاندار جدید بر جلسه حاکم شده بود؛ استفاده کرده و از روی صندلی‌های خود بلند شدند و به سمت دو استاندار و وزیر کشور رفتند اما از آنها خواسته شد تا بر جای خود بنشینند و شاهد مراسم تکریم از استاندار سابق و قرائت حکم استاندار جدید باشند.

غیبت علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی نمایندگان مردم ساری و میاندرود از حواشی این مراسم بود که به نظر می رسد عدم حضور آنها در این مراسم در اعتراض به انتخاب گزینه غیر بومی استاندار بوده است.

پس از تجلیل از استاندار سابق و همچنین قرائت حکم محمد اسلامی به‌عنوان استاندار جدید، فضا اندکی آرام شد اما به‌راستی حرف آخر را چه کسی زد؟

محمد اسلامی به‌عنوان آخرین سخنران مراسم در بخشی از سخنان خود گفت: شرق و غرب مازندران فرقی ندارد و همه‎اش مازندران است، نباید از ظرفیت‌ها غافل شویم.

جلسه تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران بیش از زمان مقرر شده به‌طول انجامید و تعدادی از صاحبان صنعت که قصد تقدیم هدایایی به ربیع فلاح‌جلودار استاندار سابق مازندران را داشتند، موفق به این کار نشدند در حالی‌ که برنامه تجلیل از پیش زمانبندی‎شده و مشخص بوده است.

به گزارش فارس، تجمع جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در مقابل درب ورودی استانداری مازندران پیش از ورود وزیر کشور و هدایت خبرنگاران به جلسه با سختگیری‌های غیرمتعارف از حواشی پیش از برگزاری مراسم تودیع و معارفه بود، نگه‌داشتن خبرنگاران مقابل درب ورودی استانداری و همچنین اصرار بر تحویل تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ خبرنگاران پیش از ورود به جلسه نیز از دیگر حواشی بود، البته این اقدام حفاظتی پس از اعتراض و پافشاری اصحاب رسانه ها سبب کوتاه‌آمدن مأموران و ورود خبرنگاران با تجهیزات خبری به جلسه شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آبان 1396
1515 روز خسارت محض .
نا شناس 16 آبان 1396
آقای اسلامی خوش آمدی اما از شما خاهش میکنم نسبت به ورودی شهر سه راه آبیاری در کمربندی غربی یک میدان خوشگل اصفهانی بزن و نشان بده که میتوانی استان را متحول کنی ممنونم
نا شناس 16 آبان 1396
اخبار شبکه تبرستان درخصوص جلسه تودیع ومعارفه استانداران محترم دیشب پخش کرد مطلبی قابل توجه بود اینکه درمعرفی پلاکارد جلوی مهمانان معززدرخصوص نشستن درجایگاه نوشته شد وزیر محترم کشور اما مسئولین استانی مثل نوشتن جایگاه نمایندگان واستاندار و......... ادب واخلاق اسلامی حکم می کند من نباید خودم را آقا وخانم بگویم اما دیگران موظف به این اخلاق پسندیده اسلامی هستند که بنویسند یا بگوید آقا یا خانم یا مدیرمحترم ویا مسئول محترم متاسفانه صدا وسیما هم که به فرمایش امام خمینی (ره) باید دانشگاه آدم سازی باشد نیست درمعرفی افراد مسئول جامعه می نویسد وزیر فلان وچنان محترم را حذف کردند جای تاسف هست . ثانیا دراین خبر عدم حضور نمایندگان مکرم ساری درج شد هیچ عیب وایرادی ندارد بودن نبودن آنها دردی برای مردم متدین و ولایت مدار ساری دوا نمی کند کاری بود که انجام شد واستاندار محترم مازندران معرفی شد وایشان هم انشاء ا... کار خود را با وحدت وهمیاری مسئولین زحمتکش استان من جمله نماینده معزز ولی فقیه دراستان مازندران حضرت آیت الله طبرسی انجام خواهند داد به حول وقوه الهی .
بابلسری 16 آبان 1396
ایا واقعا بجز امیر اباد جای دیگه ظرفیت بندر ازاذ شدن رو داره چرا الکی برای رای جمع کردن مخالفت میکنید بزارید مازندران جایگاه خودش رو پیدا کنه
پاسخ ها به این نظر
ساروی 15 آبان 1396
متاسفانه نمایندگان ضعف و عدم توانایی و عدم پیشرفت حوزه انتخاباتیشونو در چوب لای چرخ گذاشتن و مخالفت های سطحی گرایانه میپوشانند/روی صحبتم با اقای لاشکی و امثالهم هست در حال حاضر چقدر بودجه نیازه تا بندر نوشهر به بندری مثل امیر اباد تبدیل بشه؟واقعا شدنیه؟چطور این ظرفیت را نمیبینی؟چند شرکت فعال در بندر نوشهر وجود دارد؟ایا بندر نسل سه است؟ایا جاده چالوس ظرفیت این را دارد روزانه چند ده یا صد کامیون و تریلی از ان عبور کنند با این همه حجم ترافیک و مسافر که در حال حاضر برای مسافرین هم طاقت فرسا است،چقدر بودجه نیاز است فرودگاه نوشهر به فرودگاهی مثل دشت ناز ساری تبدیل شود؟یا چقدر بودجه نیاز است تا ریل اهن به نوشهر و چالوس برسد؟همه این بودجه ها را میتوان در ساخت و بهبود غرب مازندران بکار گرفت ولی شما روی منطقه ازاد کذایی نوشهر تمرکز کرده و از اصل راه خود دور شدین این همه بودجه میتواند در راهسازی و در اموزش و در سلامت و حتی گردشگری غرب مازندران صرف شود
سرباز وطن 16 آبان 1396
با تشکر از نماينده بابل که با رويکرد ملي گرايانه از حقوق ملت ايران دفاع ميکنند....
پاسخ ها به این نظر
همشهری 16 آبان 1396
سری بعد انتخابات مجلس از رای خبری نیست.به افراد جدید رای خواهیم داد.
سید حسینی ساری 16 آبان 1396
اقای استاندار باسلام خدمت بردار بسیجی وکمیته ای عزیز از حرف تا عمل خیلی راه است تا ببینیم ان روزها را باتشکر
نا شناس 16 آبان 1396
آقای استاندار لطفامدیران کل دستگاه های اجرایی استان هم تغییر دهید.
هم وطن 16 آبان 1396
آقای اسلامی استاندار محترم استان یه جابجایی کلی در مدیران استان انجام دهید و بدون تغییر مدیران مازندران پیشرفت نخواهد کرد
نکایی 16 آبان 1396
استان مازندران نیاز به یه استاندار بومی داشت که شناختی از استان داشته باشند.انتخاب استاندار غیر بومی مشکلات استان حل نخواهد شد.
داريوش اغلا 16 آبان 1396
سلام خوشا به حال نماينده ما در شهرستان نور كه مثل ماست مي مونه
ایثارگر 16 آبان 1396
والا جای خالی دکتر مهدی عبوری را در کرسی استانداری مازندران احساس میکنیم. عبوری مرد عمل بود نه شعار
بعضی ها لیاقت عبوری را نداشتن
شمال نیوز لطفاچاپش کن
نا شناس 16 آبان 1396
نمایندگان مازندران از مردم توقع رای نداشته باشین.به اصفهانیها بگید به شما رای بدهن
رضا 16 آبان 1396
یکی از بدبختیهای مازندرانی ها همین عدم اتحاد ست که بلای جان استان و در ادامه دامنگیر مردم شده.
آقایان، نمایندگان محترم نوشهر و فریدونکنار و بابلسر ، چرا با احساسات مردم مازندران بازی میکنید؟ چرا جلوی پیشرفت استان رو میگیرید؟
بندر نوشهر کجا؟بندر امیرآباد کجا؟
اصلا هدف از ایجاد بندر امیرآباد همین موضوع بوده،یعنی منطقه آزاد شدن.
در عصر ارتباطات و زمانه ای که به سرعت برق و باد اخبار در سراسر دنیا پخش میشه و مردم به واسطه تکنولوژی جدید، از تمامی موضوعات حتی جزیی ترین آن باخبرن، این مدل تحرکات دیگه خریداری نداره.
جهت کسب آرای بیشتر در سال آینده،مسیری جدید باید طی کنید،راه حلی که بتونین دل مردمانتون رو بدست بیارین.
شما حتی نتونستین علی رغم مخالفت دولت با گزینه بومی،حتی منتخب غیر بومی تون رو هم بر کرسی استانداری بنشونید.
سردار نانواکناری، شجاعت،بلاغت و سیاست شما در گذشته نه چندان دور بیشتر بر مبنای منطق بوده، میدونستم سیاست انسانها رو تغییر میده!! ولی تا این درجه، اونهم از شما خیلی عجیبه،خیلی !!!!!!!
شماییکه شاهد و خاتم غائله هایی شدیدتر و حساستر از این بودین؟
بسان همیشه، موفقیت شما نمایندگان مردم در مجلس که همانا سبب پیشرفت و آبادانی حوزه های انتخاباتی شما میشود، نهایت آرزوی ما، از شیفتگان خدمت!!! خودشون است.
اهنگرکلایی حامی دکتر 16 آبان 1396
سلام ادب احترام
درود خدا بر دکتر حسین نیاز اذری فیروزجایی
نماینده محبوب اخلاق مدار جهادی
شهرستان بابل
ارزوی توفیق روز افزون برای این مرد پرکار وهمیشه در صحنه انقلاب

عادل 16 آبان 1396
باید افسوس خورد به انتخاب مردم ساری ، نمایندگان همه شهرها موقع حساس می آیند از حقوق شهرشان دفاع می کنند ، اما نمایندگان ساری در حال تفریح و خوش گذرانی و عیاشی هستند . چرا ؟ چرا؟ چرا؟
پاسخ ها به این نظر
ساروی 16 آبان 1396
مثلا می خواهند بگن بخاطر انتخاب استاندار غیر بومی در
حالیکه اینطور نیست و فقط می خواهن با این کارشون از حامیان دکتر عبوری رای بگیرن ولی نمایندگان ساری مردم ما با هوشند و خبر دارن نه تنها تلاش نکردین شاید هم مخالفت کردین و شما راضی نیستید که دکتر عبوری پیشرفت کند ولی حامیان عبوری و سارویها دوره بعد به شماها رای نخواهند داد و از شماها حمایت نحواهند کرد و به افراد جدید رای خواهند داد.
نا شناس 15 آبان 1396
احمدی لاشکی فکر میکننه منطقه ازاد مثل درس خواندن ایشان در مقطع دکتری است که بدون ازمون داره دانشگاه مازندران میخونه
دل نگران 15 آبان 1396
از اضافه کاری و رفاهی پرسنل چه خبر
مهرداد 15 آبان 1396
صنعت ، پیشرفت ، پول ، کار و... برای سایر استانهاست سرسبزی و مقایسه با اروپا و... برای خوشی دل مردم برای مازندران .. جای تاسف داره..
نا شناس 15 آبان 1396
استاندار غیر بومی اول باید مدیران کل غیر بومی را عوض کند
چون خودش استان را نمی شناسد لااقل مدیران کل با استان آشنا باشند برای اولین اقدام هم رییس دانشگاه علوم پزشکی را که غیر بومی است و وجودش کلا خسارت برای دانشگاه بفرستد برود و یکی از اعضا هیات علمی همین دانشگاه را بعنوان رییس دانشگاه منصوب کند در غیر اینصورت امیدی به ایشان نیست و خیلی زود باید تودیع شوند
ع.میری 16 آبان 1396
انشالله تحول بسیار سازنده ای را در استان شاهد باشیم . اصفهانی ها مغز متفکر اقتصاد و درآمد زایی و همچنین نگرش های مطالعه شده بر روی مسائل دارند که امیدواریم هر روزمان بهتر از دیروز باشد . آرزوی توفیق استاندار جدید .
ناشنای 16 آبان 1396
تو رو خدا به داد کارکنان سازمان همیاری شهرداریها برسید ..،چندین ماه بی حقوقی و بلاتکلیفی حالا هم اکثر نیروها رو فرستادن شهرداری ها و بقیه هم موندن معطل ......آخه چرا
حسینی 16 آبان 1396
سردار عزیز مقدم تان گلباران آرزوی موفقیت برایتان داریم.اهالی روستای شهید پرور گل نشین ساری
چالوس 16 آبان 1396
دکتر حاج قاسم احمدی لاشکی عزیز،
از شما متشکریم.
ناشناس 17 آبان 1396
درمازندران همیشه شاهدهمین اعتراضات بی پایه واساس بودیم وهستیم وخواهیم بود.مدیربایدمدیرباشد که اعتنایی به این حرفها نداشته وکار درست را انجام دهد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.