.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشفیات سرقت در ساری ۷۴ درصد رشد یافته است
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۷۴ درصدی انواع سرقت از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ ناصرعلی صفرپور اظهار داشت: همه‌ افرادی که در یک جامعه زندگی می‌کنند ، همواره از سوی عده‌ کمی از افراد همان جامعه در معرض تهدید قرار دارند، تهدیدهایی که ممکن است جان، مال و منافع آنها را به خطر اندازد و به عبارت دیگر می‌توان گفت هیچ کس در هیچ جامعه‌ای از این خطرات کاملاً مصون نیست.

وی افزود: یکی از جرائمی که مال و منافع افراد را تهدید نموده و رواج آن موجب بروز ناامنی و احساس ناامنی در جوامع می شود ، سرقت است.

صفرپور تصریح کرد:با گذشت زمان شیوه‌ها و روش‌های سرقت، نوع اموال و اشیاء مسروقه و وسایل و ابزار مورد استفاده برای ارتکاب سرقت تغییر یافته ، به طوری‌ که امروزه برخی از سارقان از آخرین تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها برای پیشبرد کار خود استفاده می‌کنند که به همین لحاظ شیوه‌های مقابله و روش‌های برخورد با آنها نیز متناسب با دگرگونی‌های سرقت متحول شده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در سطح استان ،گفت: با بهره‌گیری از گشت‌های زوجی پیاده و سواره در نقاط جرم‌خیز شهرستان ساری در هفت ماهه گذشته موفق به کاهش 74 درصدی سرقت‌ها در سطح شهرستان ساری شدیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به جایگاه امنیت گفت: مردم مهم‌ترین تکیه‌گاه متولیان امنیت در تولید امنیت هستند و دشمن برای نا امن کردن جامعه ما از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از همه حربه‌ها در این مسیر استفاده می‌کند.

دستگیری سارق سابقه دار با 15 فقره سرقت در ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران نیز از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار باغات و مزارع کشاورزی در ساری با 15 فقره سرقت خبر داد.

صفرپور افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده جاده دریا بلافاصله ماموران تجسس بخش انتظامی فرح آباد در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی سارق شده و با اخذ دستور قضایی در اقدامی غافلگیرانه در حالی که سارق در حال اوراق کردن موتورسیکلت سرقتی در منزلش بود وی را دستگیر کردند.

صفرپور تصریح کرد : متهم که از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت موتور ، باغات، ادوات کشاورزی، لوازم خودرو، خرید و فروش مواد مخدر  بوده است طی بازجویی‌های صورت به 15 فقره انواع سرقت در ماه گذشته اعتراف کرد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.