.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی رئیس دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر
رؤسای حوزه‌های قضایی شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، با حضور رئیس کل دادگستری مازندران رؤسای حوزه‌های قضایی شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد رئیس کل دادگستری مازندران در آیین تودیع ومعارفه رؤسای دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر اظهار کرد: در دستگاه قضایی اخلاق خوب و پسندیده از ارکان بسیار مهم در برخورد با مردم است، باید این برخورد صادقانه و به صورت یکسان باشد تا مراجعین به دستگاه قضایی این مساله را احساس کنند.

وی افزود: قاضی، مجری قانون و حافظ عدالت است و شأن قضاوت در ساختار حاکمیت اسلامی بر گرفته از شأن قضاوت پیامبر اکرم(ص) است به طوری که ما باید با الگو گرفتن از این موضوع با عدالت و رفتار خوب و صادقانه تلاش و کوشش کنیم تا مردم احساس کنند در این نهاد قضایی روش برخورد بصورت خوب و عادلانه است.

تقوی‌فرد افزود: رؤسای دادگستری‌ها باید یک تعامل منطقی با مدیران و مسؤولان شهرستان‌ها، امام جمعه و فرمانداران داشته و تفاهم خوبی با نیروی انتظامی و سپاه پاسدران که بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند داشته باشند.

در پایان محمدعلی گل برارزاده شیرتبار به عنوان رئیس دادگستری شهرستان نور و سید اسدالله آقایی به عنوان رئیس جدید شهرستان بابلسر معارفه شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.