.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور پروانه شکار ممنوع اعلام شود
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: با توجه به فصل سرما و احتمال شیوع برخی از بیماری‌ها، درخواست ما این بوده که صدور پروانه شکار ممنوع اعلام شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین رضوانی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما گردش ویروس‌های بیماری‌زا زیاد است، در ارتباط با بروز بیمار‌ی‌های ویروسی ازجمله آنفلوآنزا، نیوکاسل، برونشیت و بیماری‌های کمپلکس تنفسی نگران هستیم، چرا که در این فصل خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه شود شاهد شیوع بیماری نخواهیم بود، در غیر این صورت احتمال درگیری وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران بیان کرد: با توجه به فصل سرما و احتمال شیوع برخی از بیماری‌ها، درخواست ما این بوده که صدور پروانه شکار ممنوع اعلام شود.

این مسؤول با بیان اینکه با سرد شدن هوا احتمال انتقال بیماری افزایش می‌یابد، اضافه کرد: با توجه به ورود پرندگان مهاجر لازم است به مسائل قرنطینه‌ای و بهداشتی شود.

رضوانی با تأکید بر اینکه عرضه پرنده زنده در بازارهای محلی ممنوع شود، خاطرنشان کرد: در خرید گوشت نیز دقت شود، افراد گوشتی را خریداری کنند که دارای مهر دامپزشکی باشد.

وی با اعلام اینکه مرغداران در واحدها فاصله جوجه‌ریزی را رعایت کنند، بیان کرد: مرغداران مرغ در وزن پایین را عرضه کرده و از سالن‌ها تخلیه کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران در پایان با اشاره به اینکه باید از ورود و خروج غیرضروری در داخل مرغداری جلوگیری شود، گفت: جوجه‌ریزی بدون مجوز نباشد، چرا که در صورت بروز خسارت احتمالی هیچ مبلغی پرداخت نخواهد شد.
و همچنین حمل مرغ با گرفتن مجوزهای لازم صورت گیرد./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.507 seconds.