.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت مجمع نمایندگان مازندران به بازماندگان حادثه تاسف‌بار محور سوادکوه
درپی حادثه تأثرانگیز واژگونی اتوبوس تهران - گنبد در محور سوادکوه و کشته و مصدوم شدن 38نفراز هموطنان، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ مراتب همدردی و تأسف اعضای مجمع نمایندگان استان را اعلام کرد و خواستار اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای کاهش حوادث جاده‌ای شد.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری درپی حادثه تأثرانگیز واژگونی اتوبوس تهران - گنبد در محور سوادکوه و کشته و مصدوم شدن 38نفر( 14کشته و 24 زخمی) از هموطنان، با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ مراتب همدردی و تأسف اعضای مجمع نمایندگان استان را اعلام کرد و خواستار اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای کاهش حوادث جاده‌ای شد. 

وی تلفات جاده‌ای را در کشور نگران‌کننده خواند و از بی‌توجهی به این همه حوادث تلخ و مرگ‌بار ابراز تاسف کرد و از اینکه شنیدن اخبار حوادث و سوانح رانندگی برای جامعه عادی شده خواستار اجماع ملی برای کاهش حوادث رانندگی شد. 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران درباره موضع مجلس شورای اسلامی نسبت به این دسته از حوادث، افزود: از دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا می‌خواهیم گزارش این حادثه را در نخستین جلسه کمیسیون عمران ارائه و برای کاهش این حوادث ناگوار براساس دستور معاون اول ریاست جمهور در مورد تهیه نقشه ایمنی راه؛ برنامه اجرایی و عاجل ارائه کند.

نیازآذری با اشاره به نقش عوامل انسانی و نقص فنی خودرو در حوادث جاده‌ای خواستار اعمال مقررات سخت‌گیرانه و نظارت شدیدتر برای کاهش تصادفات شد.

وی خسارات مادی و معنوی ناشی از حوادث جاده‌ای در کشور را بسیار سنگین دانست و از بی‌توجهی عمومی به عدم اجرای قوانین رانندگی انتقاد کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مسؤولیت نظارتی و کنترلی دولت و دستگاه‌های ذیربط در اجرای قوانین و مقررات به جنبه‌های حقوقی حوادث مختلف اشاره و تصریح کرد: اگر مجریان و  دستگاه‌های اجرایی در اعمال قانون کوتاهی و قصور داشته باشند آیا نباید تحت پیگیرد قرار بگیرند.

نیازآذری بیان کرد: چطور در این‌گونه حوادث فقط راننده مقصر شناخته می‌شود حال آنکه مجموعه‌ای از مسؤولان و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت خودرو می‌دهند باید پاسخگو باشند و تا چه زمانی باید نقص فنی و عامل انسانی این همه فاجعه در کشور به‌وجود بیآورد.

وی با تقدیر از خدمات نیروهای امدادی در این حادثه، گفت: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم و جدیت نهادهای مسؤول شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.