.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی اورژانس 115 مازندران اعلام کرد:
واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه ۱۴ کشته و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت+ علت اولیه سقوط
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن ۲۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد.

شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن ۲۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد.


به گزارش شمال نیوز، زکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه امشب خبر حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه را به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.


وی افزود: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ورسک، پل سفید، زیراب و یک آمبولانس پشتیبان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساری، به همراه دو دستگاه آمبولانس، از پایگاه‌های فیروزکوه و ۳ دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه در منطقه دوگل اعزام شدند.


اشکپور تصریح کرد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی به اطلاع میرسد و براساس گزارش همکاران ما در صحنه حادثه تاکنون ۱۴ نفر کشته شدند و ۲۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

 

همچنین سرهنگ قدمی فرمانده پلیس راه مازندران گفت: علت سقوط اتوبوس به دره هنوز مشخص نیست ولی احتمال نقص فنی بسیار زیاد است چون به طول یک کیلومتر تا محل حادثه کنترل اتوبوس از دست راننده خارج شده بود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 14 آبان 1396
باز هم چاره داشته باشند میگن نیروی انتظامی ( پلیس راه) مقصر است۰

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.