.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماد فتوشابی به دام افتاد
کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران فردی که اقدام به انتشار تصاویر ساختگی از مراسم عروسی خود و دختر مورد علاقه‌اش در یکی از نرم افزار‌های پیام رسان موبایلی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی شکایت زنی ساکن شهرستان بابل، با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا این شهرستان مراجعه و عنوان داشت؛ شخصی در شبکه‌های اجتماعی تصویری منتشر کرده که در آن بنده را در لباس عروس و خود را در لباس دامادی در کنار هم قرار داده و موجب سلب آسایش و هتک حیثیت بنده شده‌است. به همین منظور تقاضای رسیدگی موضوع و احقاق حق خود را دارم.

وی افزود: براساس حکم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار مامورانپلیس فتا شهرستان بابل قرار گرفت و متهم به پلیس فتا احضار شد و پس از حضور در این پلیس ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شد، اما پس از مشاهده ادله و مستندات قوی عنوان داشت که مدتی قبل به اتفاق خانواده‌اش از شاکیه خواستگاری کرده، اما شاکیه به دلایل مختلف به او جواب منفی داد.

رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: متهم پس از شنیدن جواب منفی با به دست آوردن عکس‌های شاکیه از صفحه شخصی‌اش، با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ او را در لباس عروس و خودش را در لباس دامادی، کنار هم در صفحه شخصی خود قرار داد تا شاید با این کار و انتشار خبر نامزدی با او در میان اطرافیانش بتواند خانواده‌اش را در عمل انجام شده قرار داده  و نظر آن‌ها را تغییر دهد.

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه همواره مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود باشید، افزود: به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را بر روی پروفایل خویش قرار ندهید و  همچنین از بارگذاری تصاویر  خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی جدا خودداری کنند.

وی گفت: با تکمیل تحقیقات، پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس فتا مازندران از هم‌وطنان درخواست می‌شود با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir و ثبت نظرات و انتقادات خود ما را در بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران یاری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق لینک مرکز فوریت‌های سایبری گزینه ثبت گزارش مردمی با در میان بگذارند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.