.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری قاتل پيرزن 84 ساله در نكا
قاتل پیرزن ۸۴ ساله نكايی شناسايی، دستگير و تحويل مقامات قضايی شد.

به گزارش شمال نیوز، روز گذشته شنبه 13 آبان، جسدی پیرزن 84 ساله نکا به نام «م ـ ک ـ الف» در منزل مسکونی‌اش در روستای گلبستان نکا در بخش مرکزی کشف شد.

براساس اعلام منبع موثق، مقدار طلا از مقتول به سرقت رفته است و احتمال اینکه قاتل یا قاتلین به طمع طلا این فرد را به قتل رسانده باشند، وجود دارد.

در همان دقایق اولیه پلیس، نیروی انتظامی و امنیتی وارد صحنه شده و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تجسس در مورد ردیابی از قاتل یا قاتلین را از روستای محل زندگی آغاز کردند.

براساس شواهد، در همان ساعات اولیه پلیس به مرد و زنی در همسایگی مقتول مظنون شده و افراد را برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر، مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی نکا هم با تأیید فوت پیرزن 84 ساله نکایی در منزلش واقع در روستای گلبستان نکا گفت: قاتل در کمتر از 8 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

هادی نصیری اظهار کرد: پس از اعلام قتل در روستای گلبستان، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در همان دقایق اولیه در محل حاضر و با اقدامات ویژه پلیسی قاتل را که زنی ۳۹ ساله اهل یکی از استان‌های جنوب شرقی و در منزل استیجاری در همسایگی مقتول در روستای گلبستان از بخش مرکزی نکا ساکن بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را سرقت جواهرات پیرزن اعلام کرد، افزود: در بازرسی از متهم، جواهرات مسروقه به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی نکا گفت: متهم پس از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.