.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محتواي اصلي انقلاب و 13 آبان به نسل جديد منتقل شود
فرماندار نكا با اعلام اينكه انقلاب ما برگرفته از قيام‌هاي مختلف قبل و بعد از انقلاب است، گفت: محتواي اصلي انقلاب و 13 آبان به نسل جديد منتقل شود.

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدی پیش از ظهر امروز در جمع اجتماع عظیم راهپیمایی‌کنندگان 13 آبان در شهرستان نکا اظهار کرد: 13 آبان روز بزرگی از عظمت، اقتدار و اتحاد ملت مسلمان ما است که باید ارزش‌های مختلف آن نسل به نسل و سینه به سینه برای نسل امروز و آینده تبیین شود.

وی افزود: 13 آبان روزی است که در آن حوادث بزرگ و سرنوشت‌سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است و زوایای مختلف این حرکات و قیام‌ها باید به مردم شناسانده شود.

فرماندار نکا با اعلام اینکه 13 آبان سالروز سه رخداد مهم تاریخی تبعید امام خمینی (ره) ، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است، یادآور شد: افراد بی‌گناه فراوانی در این اتفاقات به شهادت رسیدند که ما باید در ادامه راه این بزرگواران ثابت قدم باشیم.

احمدی بیان کرد: همه ما باید با تبعیت از رهبری در دفاع از ارزش‌های انقلاب، محکم‌تر از همیشه گام برداشته و برای دفاع از آرمان‌ها استوارتر از همیشه بایستیم.

این مسؤول ادامه داد: 13 آبان، نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی است و ملت ما در طول سال‌های مختلف این انقلاب، این استکبارستیزی را به جهانیان نشان داده و ثابت کردند.

وی گفت: دانش‌آموزان انقلابی در 13 آبان تبعیت از فرمایشات رهبری و با استفاده از گوهر دانش و علم خود دلیرانه در برابر دشمنان و استکبار بایستند و آزادگی خود را به جهان ثابت کنند.

فرماندار نکا افزود: امروز بار دیگر ملت ما با حضور گرم و پرشور خود خط بطلانی بر یاوه‌گویی دشمنان کشیدند و ثابت کردند که همواره در برابر کفر و استکبار ایستاده‌اند.

احمدی با اعلام اینکه 13 آبان امسال با توجه به اوضاع خاص منطقه، تشدید توطئه‌ها و تحریم‌های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی، تهدیدات و یاوه‌گویی‌های ترامپ از حساسیت خاصی برخوردار بود، یادآور شد: ملت ما باردیگر با حضور حماسی خود همه یاوه‌گویی‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی گفت: حضور گرم و پرشور مردم شریف شهرستان نکا در این روز و راهپیمایی بزرگ و عظیم 13 آبان، بازگوکننده عمق نفرت مردم ایران از رفتارهای استعمارگرایانه ایادی کفر بوده است.

به گزارش فارس، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان نکا، امروز همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، در حمایت از قیام 13 آبان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، از محل اجتماع راهپیمایی سپاه نکا تا مصلای این شهرستان راهپیمایی کرده و متحد، همدل و یک‌صدا شعار " مرگ بر آمریکا" را فریاد کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.