.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل آموزش و پرورش: دانش‌آموزان را آزاده‌وار و مستقل از همه قدرت‌های جهانی پرورش می‌دهیم
همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش شمال نیوز،  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح امروز در مراسم ملی زنگ استکبارستیزی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه ابوریحان اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه برگ زرین رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پگاه تبلور غیرت و همت فرزندان بیداردل ایران اسلامی در پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی، روز نماد دانایی و اقتدار است.

سیدعلی قاسمی  با بیان اینکه ۱۳ آبان چند مناسبت را در خودش ثبت کرده است، افزود: تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش‌آموزان در صحن دانشگاه تهران، اشغال لانه جاسوسی سفارت آمریکا توسط دانشجویان، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی روز استکبار جهانی روز دانش آموز نامگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار به معنای طلب خودبزرگ‌بینی و کسی که خواستار برتربینی است بوده که همه انسان‌ها می‌توانند مستکبر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مستکبر می‌خواهد دیگران در مقابلش پوچ و بی‌مایه باشند، تصریح کرد: مستکبر هر نوع ستم و خیانتی نسبت به دیگران تحمیل می‌کند و دیگران باید تمکین کنند و حق پرسش ندارند و این روحیه استکباری است.

این مسؤول بیان کرد: اولین مستکبری که خدا در قرآن نام برد ابلیس است و روحیه استکباری از وجود شیطان است.

قاسمی تأکید کرد: آمریکا به سبب قدرت و سرمایه‌ای که دارد، این تفکر در حاکمان آمریکا نهادینه شد که سلطان دنیا باشند و همه کشور ها در برابر آنها بی‌ارزش هستند که به همین دلیل آمریکا را استکبار جهانی می نامیم.

وی با بیان اینکه به زعم آمریکایی‌ها هیچ‌کس حق ندارد در برابر اراده تصمیم آمریکا بایستد، ادامه داد: همه امتیازات زیر سایه آمریکا معنا پیدا می‌کند و این کار غلطی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: یک ملت آزاده و ملتی که آینده درخشان خود را می‌خواهد باید روی پای خودش بایستد و هیچ وقت تسلیم دیگران نمی‌شود و هرگز آزادی و انسانیت خود را تسلیم قدرت های زورگو نمی‌کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه هیچ نعمتی بالاتر از آزادی نیست، یادآور شد: اگر  قدرتی  شخصیت یک ملت را زیر سؤال ببرد و حیثیت یک ملت را بکوبد و آزرده کند باید در مقابلش ایستاد.

قاسمی تصریح کرد: ایران یکی از برجسته‌ترین تمدن جهان است و از تاریخ طولانی در دنیا برخورداریم و مثل آمریکا که حدود 400 سال عمر دارد نیستیم؛ تمدن ما به بیش از 10 هزار سال سابقه دارد.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد ایران زیر سم ستوران استکبار جهانی قرار گیرد، گفت: دختران و پسران خود را آزاده‌وار و مستقل از همه قدرت‌های جهانی پرورش می‌دهیم و با تربیت اندیشه‌های خود و با علم و رشد فکری، اخلاقی و جسمی، کشور را مستقل می‌کنیم و در برابر همه بزرگان جهانی می‌ایستیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.