.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی ادعای عجیب بقایی و وکیلش؛
نماینده رشت سند تبرئه از شکایت بقایی را منتشر کرد
شمال نیوز: حمید بقایی در مطلبی در کانال تلگرامی دولت بهار و کانال تلگرامی شخصی خود در خصوص اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت مبنی بر تبرئه شدن از شکایت بقایی از وی موضوع تبرئه شدن نماینده رشت را کذب خوانده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، حمید بقایی در مطلبی در کانال تلگرامی دولت بهار و کانال تلگرامی شخصی خود در خصوص اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت مبنی بر تبرئه شدن از شکایت بقایی از وی موضوع تبرئه شدن نماینده رشت را کذب خوانده است.


در پی طرح این موضوع جعفرزاده ایمن آبادی مشخصات سند قرار نهایی دادسرا – شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران- به شماره قرار ۹۵۰۹۹۷۲۶۸۷۴۰۰۴۱ و تاریخ تنظیم ۱۰/۸/۱۳۹۵ و شماره پرونده ۹۵۰۹۹۸۲۶۸۷۴۰۰۱۹۶ و شماره بایگانی شعبه به قرار ۹۵۰۲۱۶ را تشریح کرد.


بر اساس این سند، شکایت آقای سیدعلی اصغر حسینی فرزند سید نعمت اله به وکالت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم علیه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده مجلس شورای اسلامی در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مورد بررسی قرار گرفت و برای متهم – جعفرزاده ایمن آبادی- قرار منع تعقیب صادر شد.
جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص به خانه ملت گفت:آقای بقایی عنوان کرده است که شکایت کردیم اما شکایت ما رسیدگی نشد در حالی که شکایت ایشان در دو بار مورد بررسی قرار گرفت و در هر دو مرحله اینجانب تبرئه شدم.


وی ادامه داد: یکی از شکایات ایشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بود که مجلس در این هیات موضوع را بررسی کرد و حکم به عدم تخلف بنده داد و مورد دیگر در دادگاه بود که مشخصات سند قرار نهایی مبنی بر تبرئه ارائه شده است.


این نماینده مجلس در خصوص ادبیات و تهدیدات بقایی درباره لزوم انتشار اسناد تخلف بقایی در صورت در دست داشتن آن نیز شفاف کرد: به این دلیل که موارد اتهامی ذکر شده در پرونده در دست بررسی و در حال طی روند قضایی است و لو دادن موارد اتهامی خلاف قوانین جاریه کشور است تا زمان صدور رای نمی توان این اسناد را رسانه ای کرد اما کلیه این اسناد در اختیار نهادهای قضایی و در حال بررسی و رسیدگی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند 13 آبان 1396
شمال نیوز؟ آیا شما واقعا به دنبال انتشار حقاق بر اساس عدالت هستین یا اینکه ابزار حزب و گروه خاصید؟!!
چرا شفاف سازی نمیکنید که نمایندگان با توجه به قانون خود نوشته خود تقریبا مصونیت قضایی دارند مگر اینکه خود مجلس بر پیگیری قضایی یه نماینده صحه بگذاره که بعید به نظر میرسه!!!
و حالا این آقا ادعا میکنه که تبرئه شده؟ اصلا این آقا در کدام جلسه دادگاه حضور یافت و اسناد ارائه کرده که تبرئه شده؟ کدوم قاضی حکم برائت داده؟

وقتی که این نماینده ادعا میکنه که به دلیل اینکه پرونده بقایی در حال بررسی است از افشای محتویات پرونده خودداری میکنه. یه سوالی؟ اگه پرونده در حال بررسی است پس هنوز حکمی صادر نشده و کسی محکوم نشده پس بیجا میکنی که درباره گناهکار بودن کسی پیش صدور حکم قطعی اظهارنظر میکنی.
درد جامعه ما وجود چنین آدمها و چنین قوه قضاییه ایه.....
نا شناس 13 آبان 1396
از کي قرار منع تعقيب به معناي تبرئه شد؟؟؟؟ منع تعقيب يعني شکايت وارد نيست نه تبرئه... علتش هم اين است مجلس اجازه بررسي شکايت را نداد
بابک 13 آبان 1396
ایمن آبادی تمامی لدبیات شما پرازجرم و تهمت و ناسزا و سواستفاده از شان نمایندگی ست نماینده ای که به فکرحوزه انتخابیه اش باشه بچه های رشت باشه فقط مصاحبه هایی می کنه که بی جهت از بیت المال پول می گیره اقای ایمن آبادی خدای جای حق نشسته این ها همه حق الناسه فکرمی کنید مصونیت دارید شک نکنید باسرعت برق و باد باید به این ناسزاها و تهمت ها و گرفتن حقوق ازبیت المال جواب بدهید شک نکنید شرمنده مردمان هوشمندرشت و تابعه خواهیدشد چنان درسی می دهند به امثال شما که نمایندگی اون چیزی نیست که ادعایش می کنید
سلام 13 آبان 1396
چرا آقای جعفرزاده متن نامه را منتشر نمی کند؟به لحاظ حقوقی تبرئه معانی مختلفی دارد شاید دادگاه چون نماینده بود سخنان ایشان را به لحاظ قانونی در شان وظایف نمایندگی تشخیص داده نه اسناد ایشان را تایید کرده باشد
چرا آقای جعفرزاده بازی موش و گربه را درآورده؟
نا شناس 13 آبان 1396
مشخصات چیه اصل را رو کنن
نا شناس 12 آبان 1396
اقای جعفر زاده پس عدالت به سراغ شما و برادران لاریجانی و ناطق نوری میاد اقای جعفر زاده ما همه باید ازادمرد باشیم دنبال منافع شخصی خودمان نباشیم
عباسی 13 آبان 1396
این از اول هم با دکتر احمدی نژاد مشکل داشت ..... انهایی که دکتر نگذاشت به مقاصد خودشان برسند همان باندهای ثروت و قدرت را میگم امثال این نماینده رو میگم ،اقای رمدانی خواهشا کامنت مرا حذف نکنید
ساروی 13 آبان 1396
جناب رمدانی،همچون پیامهای قبلی انتظار ثبت و انتشار پیام نیست.چون اینقدر غرق در دشمنی با احمدی نژاد و دوستانش هستی که صحبت این نماینده هتاک را به عنوان سند چاپ میکنی.
در صورتی که وکیل بقایی فقط گفتند نام شعبه و قاضیی که ایشان را تبرئه کرد به اضافه اصل حکم تبرئه توسط قاضی را منتشر کنند.(اینکه ربطی به پرونده در حال بررسی بقایی ندارد)
در ضمن بدانید ردیف کردن چندتا عدد و کلمه بعنوان سند از من و شما هم بر میآید.
علی برکت الله


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.