.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعبیر عجیب بقایی درخصوص یکی از نمایندگان
«آقای ایمن آبادی! سال قبل به شما 24 ساعت فرصت داده شد تا مدارک مربوط به ادعاهای دروغ خود را علیه بنده منتشر نمائید،که تا این لحظه دریغ از حتی یک مدرک!...»

به گزارش جام نیـوز، جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس: در صورت اجازه از سوی آقای بقایی و قوه قضائیه مدارکی در اختیار دارم که نشان می دهد او تاخرخره گرفتار است و تخلفاتی کرده است. البته یکبار در خصوص آن صحبت کردم که شکایت صورت گرفت و تبرئه شدم!


آقای ایمن آبادی! سال قبل به شما 24 ساعت فرصت داده شد تا مدارک مربوط به ادعاهای دروغ خود را علیه بنده منتشر نمائید،که تا این لحظه دریغ از حتی یک مدرک! حال بعد از گذشت یک سال، بار دیگر زبان به تکرار حرفهای دروغ گشوده ای و از من اجازه می خواهی تا مدرک منتشر کنی؟!

آقای ایمن آبادی! شما کسوت نمایندگی مجلس را به تن دارید، این جایگاه حرمت دارد چون متعلق به مردم است و انتظار این است که از این جایگاه حرف مفت نزنید.

مدعی هستید که از شکایت اینجانب تبرئه شده اید! دروغگوئی هم اندازه دارد، اعلام کنید که در کدام محکمه و توسط کدام قاضی تبرئه شده اید؟!


شما از جایگاه نمایندگی مجلس سوءاستفاده کرده و خلاف شرع عمل می کنید. به خودتان مصونیت بخشیده اید و شکایتهائی که از رفتار و گفتارتان می شود در دستگاه قضائی راه به جائی نمی برد! سال گذشته وکیل من از جنابعالی شکایت کرد اما قوه قضائیه (که رئیس آن اخوی رئیس شما است)، از رسیدگی به آن خودداری ورزید!


چون از من اجازه خواسته اید، به شما نیز همانند همکار دیگرتان از ساعت 17:30 امروز 9 آبان 1396 به مدت 24 ساعت فرصت می دهم، تا مدارک تان را جهت اطلاع مردم منتشر نمائید، در غیر اینصورت بعد از اتمام این فرصت بیاد بیاورید که شما دومین کلاغ ناخلف هستید. / دولت بهار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.96 seconds.