.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان: توسعه مازندران نیازمند همدلی و همگرایی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اینکه برای توسعه استان همدل می شویم گفت: از استاندار منتخب دولت حمایت می کنیم.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری با اشاره به نشست محمد اسلامی استاندار جدید با مجمع نمایندگان استان گفت:در این دیدار که با هدف تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف استان در محل کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، هریک از نمایندگان اهم مشکلات استان و مسائل حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه این نشست پیش از ماموریت مهندس اسلامی به استان مازندران تشکیل شد، گفت: نمایندگان از خدمات و تلاش های چهارساله دکتر ربیع فلاح جلودار قدردانی کردند و  مجمع نمایندگان به عنوان یک ظرفیت ملی با حفظ شان مطالبه گری و پیگیری منافع مردم آمادگی حمایت همه جانبه از استاندار منتخب دولت را دارد و همگان را دعوت به همگرایی می کند.

عضو هیئت رییسه مجمع گفت: در این نشست رئوس کلی مسائل استان بازخوانی و مقرر شد مسائل کلان استان با مشارکت مجمع و استانداری  و دستگاه های اجرایی در سطوح ملی پیگیری شود. 

به گفته نیازآذری، همچنین راه آهن. فاضلاب شهری، صنایع دریایی، مدیریت سواحل،صنایع شیلاتی، معادن ، تقویت صنعت،  مدیریت منابع آب، محیط زیست . شبکه راه ها ، صادرات، روابط بین الملل، عمران روستایی و مدیریت شهری از اهم  مسائل استان دراین نشست مطرح شد.

وی افزود: دراین نشست مهندس اسلامی استاندار جدید مازندران گفت با تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان وصاحب نظران مسائل مختلف استان را مدیریت خواهد کرد، همچنین وی مجمع نمایندگان را پشتوانه استان دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همگرایی توسعه استان شتاب یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.