.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل گاز مازندران معرفی شد
جعفر احمدپور به عنوان مدیرعامل شرکت گاز مازندران معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسماعیل ابراهیم زاده بعدازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه هزار و ۹۴۲ روستا در استان گازدار شدند افزود: ما تونستیم تعهدات خود را به موقع انجام دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور استان اظهار داشت: مناطق کوهستانی از جمله شهر رینه آمل به روش سی ان جی و ال ان جی گازرسانی شد و بقیه مناطق در دست اقدام است.

وی افزود: برای گازرسانی به شهر رینه آمل، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز مازندران با بیان اینکه پذیرفته نیست که مردم مازندران از نفت برای سوخت استفاده کنن گفت: با افتتاح خط گازرسانی دامغان – کیاسر مشکل گاز استان برای همیشه رفع شده است.

وی بودجه سال جاری شرکت گاز را ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه در سال آینده به ۳۴۸ میلیارد تومان افزایش می یابد ...

جعفر احمد پور مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران نیز با بیان اینکه سعی می کنیم در حد توان خود کار کنیم اظهار داشت: شرکت گاز شرت تخصصی و خدماتی است زیرا هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد و باید تمام امکانات و نیروها را بسیج کرد.

وی افزود:  توجه به علم و پژوهش و اخلاق مداری مسئله بسیار مهم است و باید در کنار کار حرفه ای به اخلاق حرفه ای توجه کنیم زیرا رضایت مردم موجب رضایت نظام اسلامی می شود./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.