.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد عادی و روان در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بالا رفتن تصادفات عابران پیاده به‌دلیل افزایش ساعت تاریکی در محورهای استان هستیم.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر جوی نیز هوای استان صاف بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره انسداد شبانه محور کندوان، گفت: این محدودیت از ساعت 21:30 تا ساعت 5 بامداد روزهای شنبه،یک‌شنبه،دوشنبه و سه‌شنبه در این محور اعمال می‌شود که تا 10 آذر ماه امسال ادامه دارد.

این مسؤول به مسدود بودن تونل امامزاده هاشم محور هراز اشاره کرد و افزود: رانندگان می‌توانند از جاده قدیم گردنه تردد کنند.

قدمی یادآور شد: شب گذشته ریزش سنگ در محور مواصلاتی هراز موجب انسداد مقطعی این جاده شد که بلافاصله محور بازگشایی شد و خسارتی نیز در برنداشت.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، اضافه کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به افزایش ساعات تاریکی شاهد بالا رفتن تصادفات عابر پیاده هستیم که البسه روشن برای عابران پیاده هنگام تردد در حاشیه راه‌ها در این زمینه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.