.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی 700 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران مازندرانی اربعین
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: 700 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران مازندران اربعین حسینی به مهران پیش‌بینی شده است.

به گزارش شمال نیوز،عیسی خادمی  اظهار کرد: اداره کل حمل و پایانه‌های مازندران برای جابه‌جایی تمامی زائران از شهرهای مختلف مازندران که قصد استفاده از ناوگان عمومی اتوبوس برای سفر اربعین دارند تا مرز مهران آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی 700 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران مازندران اربعین حسینی، اضافه کرد: البته آمادگی لازم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده برای جابه‌جایی زائران به نجف و کربلا به‌صورت دربستی صورت گرفته است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه زائران نسبت به تهیه بلیط از شرکت‌های معتبر مستقر در پایانه‌ها برای این سفر معنوی اقدام کنند، افزود: زائرانی که قرار است به‌صورت کاروانی به این سفر اعزام شوند حتما نسبت به بستن قرارداد با شرکت‌های معتبر اقدام کنند.

این مسؤول تصریح کرد: جلسات مختلفی با پلیس، انجمن‌های صنفی و شرکت‌ها برگزار شده که حتماً ناوگان قبل از اعزام مورد معاینه فنی قرار گیرد تا زائران سفری ایمن و مطلوب را تجربه کنند.

خادمی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع رضایت‌مندی زائران است، گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و با برنامه‌ریزی مناسب باید ایمنی سفر را افزایش دهیم تا کوچک‌ترین مشکلی برای زائران به وجود نیاید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.