.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهدا پرچمداران فضیلت و جوانمردی هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، از شهدا به عنوان پرچمداران فضیلت و جوانمردی یاد کرد و گفت: پیام شهدا دفاع از ارزش ها و دین است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت یکهزار و ۷۰۰ شهید دانش آموز مازندران در دبیرستان علوم و معارف ساری افزود: در مجموع دو هزار و ۴۰۰ شهید مازندران از جامعه آموزش و پرورش هستند که یکهزا و ۷۱۰ نفر آنان هنگام شهادت دانش آموز بودند.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدا بویژه دانش آموزان شهید توسط دیگر دانش آموزان ، گفت : شهادت حیات معقول است و پیام شهدا این است که باید در راه دفاع از ارزشها، دین و انقلاب و ملت جانمان را در طبق اخلاص بگذاریم و این رمز جاودانگی شهدا است.

یونسی افزود : شهدا، پرچمداران فضیلت و جوانمردی هستند و امنیت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه رشادت ها ، حماسه ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان است و تدوام راه شهدا امروز رسالت ملت است و هرگز اهداف شهدا از اهداف انقلاب و مردم جدا نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با اشاره به این که یک پنجم شهدای مازندران متعلق به جامعه آموزش و پرورش هستند گفت: بنا بر این انتظار این است که جامعه آموزش و پرورش بیش از همه دستگاهها در مسیر اهداف شهدا باشند.

سیدعلی قاسمی افزود : فضاها و روش های نادرست در امور ، با ارزشی بودن و ارزشی خواندن منافات دارد ، پیام شهدای دانش آموز این است که راه سعادت بهترین راه است و بهترین راه بیشترین هزینه و مقاومت و صبر را در بردارد.

وی ادامه داد: پیام شهدا تلاش برای درستی و سلامت خودمان و جامعه است، در صورتی که جامعه ای سالم و به روز، بهره مند از امکانات و آخرین یافته های علمی، جامعه ای که آسایش را برای مردمانش به همراه دارد و بین مردمش برای رسیدن به کمال و کسب خیر رقابت باشد، بسازیم می توانیم ادعا کنیم انسان هایی هستیم که پیام شهدا را درک کرده ایم.

قاسمی گفت: معلمان باید به شهدای دانش آموز و معلم تعهد دهند هرگونه هزینه ای برای قدم نهادن در راه شهدا را می پردازند و بیشتر از سایر جامعه باید این آمادگی را داشته باشند.

شهید علی ولیپور پاشاکلائی که عنوان نخستین شهید فرهنگی مازندران را دارد ، متولید سال ۱۳۲۹ بود و در زمان شهادت فرماندهی جنگ های نامنظم را در منطقه ذوالفقاریه آبادان برعهده داشت.

اولین شهید فرهنگی مازندران در آذر ماه سال ۵۹ در دفاع از مرزهای میهن اسلامی در کوی ذوالفقاریه آبادان جانش را فدا کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.