.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگل‌های نور، آمل و نکا همچنان در آتش می‌سوزد
معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت:روزهای گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های آمل، نکا و نور هستیم که همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز،عبدالرحیم اسماعیلی  اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های آمل، نکا و نور هستیم که همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اطفای حریق در جنگل‌های نور، آمل و نکا، گفت: به‌دلیل وزش باد شدید شب گذشته، صعب‌العبور بودن منطقه، گرمای زیاد و درختان شکسته سطح جنگل مجددا آتش‌سوزی در سطح جنگل‌های استان آغاز شده است.

معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری ادامه داد: در جنگل‌های آمل به‌دلیل صعب‌العبور بودن منطقه قرار است بالگرد پس از آبگیری از سد منطقه برای مهار و اطقای آتش‌سوزی به منطقه اعزام شود.

اسماعیلی بیان کرد: روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل بابل بودیم که مهار آن تا ساعت 4 بامداد طول کشید و خوشبختانه به‌طور کامل اطفا شد و در این منطقه مشکل خاصی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه با کمبود نیرو برای مهار حریق مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: البته باید از تلاش و کمک‌های نیروهای مردمی که قدر طبیعت را می‌دانند تقدیر کنیم.

معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری تصریح کرد: به‌دلیل صعب‌العبور بودن مناطق و همچنین شیب بالا برای حمل آب با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و نیاز به همراهی بیشتر مردمی داریم.

اسماعیلی درباره سطح حریق در جنگل‌های نور، نکا و آمل، افزود: در حال حاضر نمی‌توان برآورد کرد چرا که آتش هنوز مهار نشده است.

وی در پایان گفت: دلیل تمام آتش‌سوزی در سطح جنگل‌های مازندران انسانی است که به‌دلیل شکار، از روی ناآگاهی و یا برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب اقدام به این کار می‌کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.053 seconds.