.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲.۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ  ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با کالاهای ممنوعه به مدت سه روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات رده های انتظامی و پلیس های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق و همچنین توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق موفق شدند، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل ۶۲ هزار عدد انواع قرص های غیرمجاز، ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، مود غذایی و لوازم و وسایل خانگی قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین از کشف ۹ تن چوب آلات جنگلی قاچاق ، سه دستگاه موتورسیکلت با حجم بالا، اشیاء عتیقه، لوام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در این طرح خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی کارشناسان مربوطه برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، افزود: در این ارتباط ۲۷ متهم به قاچاق کالا شناسایی ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.