.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید فهمیده دردمندی را به ما آموخت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: یکی از درس‌های شهادت این دانش‌آموز احساس دردمندی در قبال دیگران، جامعه و خانواده است و باید یاد بگیریم چگونه از انسان‌ها محافظت کنیم و چگونه خیرخواه دیگران باشیم.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح امروز در دومین کنگره شهدای دانش‌آموزی با محوریت ۱۷۰۰ شهید دانش‌آموز مازندران در دبیرستان علوم و معارف اسلامی اظهار کرد: محمدحسین فهمیده دانش‌آموز ۱۳ ساله براساس وظیفه دینی، ملی، عقلی و انسانی خود و برای دفاع از انقلاب، ایران و ناموس و ارزش‌های خود به جبهه رفت.

وی افزود: یکی از درس‌های شهادت این دانش‌آموز احساس دردمندی در قبال دیگران، جامعه و خانواده است و باید یاد بگیریم چگونه از انسان‌ها محافظت کنیم و چگونه خیرخواه دیگران باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه شهید فهمیده و ۱۷۰۰ شهید مازندرانی در عمل ایمان‌شان را نشان دادند، خاطرنشان کرد: شهید فهمیده به همه آموخت که در جایی که نیاز است از ارزش‌ها و ایمان‌مان دفاع کنیم و از جان‌مان که سرمایه و هدیه خدا به ماست در طبق اخلاص بگذاریم.

یونسی با اشاره به اینکه مفاهیم عمیقی در دل کار شهید فهمیده نهفته است، تأکید کرد: شهید فهمیده‌‌ها روح بلندی داشتند و در دامن پدر و مادر صالح تربیت شدند.

وی اضافه کرد: همه دانش‌آموزان باید با پاکی و رعایت عفت و کسب علم به گونه‌ای زندگی کنند که وجودشان باعث خیر و برکت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهیدان کلام عاشقی و بندگی خداست، گفت: شهدا رنگ و روحی از جنس خدا و معنویت دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.