.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۷۹ تن سویا در مازندران خرید تضمینی شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به خرید تضمینی۲۷۹ تن سویا در استان گفت: بیش از ۴۵۱ میلیون ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش شمال نیوز،محمد جعفری با بیان اینکه از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی سویا (۳۰مهر) تاکنون ۲۷۹ تن سویا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد، اظهار داشت:هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری خواهد شد که با پیگیری های بعمل آمده تا کنون ۴۵۱ میلیون و ۸۴۳ هزار ریال از مطالبات کشاورزان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

جعفری به مراکز خرید تضمینی سویا نیز اشاره کرد و افزود: کارخانه آرد پاکسابان گلوگاه، شرکت بهپاک بهشهر ، سیلوی شهید میرزاپور نکا، کارخانه آرد سورک ، کارخانه آرد دستاس ساری، کارخانه آرد نمونه جویبار ، انبار دانه های روغنی سیمرغ ، انبار دانه های روغنی بابلسر و آمل جاده چمستان انبار دانه های روغنی ۹ مرکزی هستند که توسط شرکت غله برای خرید دانه های روغنی سویا تجهیز و راه اندازی شدند.

وی در پایان اظهار داشت: یک مرکز خرید سیار نیز برای شهرستانهای قائمشهر و سوادکوه در نظر گرفته شده تا سویاکاران این مناطق نیز بتوانند براحتی محصول خود را تحویل دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.