.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط‌بندی‌های جامعه ناشی از فتنه‌انگیزی‌هاست
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام از جبهه فتنه آسیب دید و به انحراف کشیده شد، گفت: در برابر فتنه باید ایستاد، فتنه سال ۸۸ بازی استکبار بود، استکباری که می‌خواهد ما را به بیراهه بکشاند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری صبح امروز در مراسم یادبود شهید بسیجی محمدمهدی رحیمیان که تحت عنوان طرح آبروی محل در منزل شهید برگزار شد، با اشاره به اینکه شهیدان مدافع حقیقی انقلاب و ارزش‌های آن بودند، اظهار کرد: شهدا ستارگانی بودند که در عرصه‌های انقلاب و شرایط سخت، مقاومت و ایستادگی کرده و با افتخار آن‌چه بر آنها گذشت را پذیرفتند.

وی مقام والای شهید محمدمهدی رحیمیان را به برکت پدر و مادر شهید دانست و افزود: شهید بزرگوار در وصیت‌نامه خود پدر و مادرش را یاسر و سمیه خواند که ازخودگذشته بوده و تا پای جان شعار اسلام را سر داده و عمل به اسلام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به شاخصه‌های شهید والامقام اشاره کرد و ادامه داد: ایمان، شجاعت و معرفت به خدا و داشتن بصیرت علوی و ولایتی از شاخصه‌های شهید بود و عشق و معرفت به خدا داشت که خدا نیز به او عزت بخشید.

تسخیری خاطرنشان کرد: خداوند صراط را در قرآن برای ما تعریف کرد که دارای دو جبهه حق و باطل است و جبهه باطل نابودشونده است‌.

وی با اشاره به خط خداوند و شهیدان بیان کرد: فتنه جامعه اسلامی را خط‌بندی و نیرو‌های دفاع مقدس و همچنین نسل دوم و سوم انقلاب را از هم تفکیک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام از جبهه فتنه آسیب دید و به انحراف کشیده شد، اضافه کرد: در برابر فتنه باید ایستاد، فتنه سال ۸۸ بازی استکبار بود، استکباری که می‌خواهد ما را به بیراهه بکشاند.

تسخیری با تأکید بر اینکه انقلاب یک هدیه الهی است، خاطر‌نشان کرد: انقلاب امامان و پیامبران در زمان آنها یا بعد آنها به انحراف کشیده شد، در نتیجه ما نیز باید توجه ویژه به انقلاب و دشمنان انقلاب داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در جوار منزل شهید محمدمهدی رحیمیان جمع شدیم که با شهید بزرگوار عهد ببندیم که مسیر شما را ادامه داده و خون شما را حفظ کرده تا پرچم انقلاب را که با خون شما به ثمر نشست به واسطه ولایت فقیه در دست امام زمان(عج) بسپاریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.