.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کواکبیان: یا روحانی اصولگرا شده یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند
عضو فراکسیون امید گفت:اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی علوم نشان داد یا روحانی اصولگرا شده یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند.

به گزارش شمال نیوز؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در صحن علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 7 آبان ماه) مجلس خطاب به لاریجانی با اشاره به سخنان نمایندگان اصولگرای مجلس در موافقت با منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عزیزان اصولگرا جایشان را امروز به اصلاح‌طلبان داده بودند یا آقای روحانی اصولگرا شده یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند.


وی همچنین در ادامه طی اخطاری با استناد به اصل 71 قانون اساسی تصریح کرد: این اصل به صراحت می‌گوید که مجلس شورای اسلامی در همه امور کشور می‌تواند قانون‌گذاری کند اما امروز آنچه رخ داده این است که یک هم‌وطن زرتشتی سه ماه از ورود به شورای شهر منع شده است لذا خواهش من این است که موضوع را از طریق تعامل با شورای نگهبان حل کنید چرا که در غیر این صورت مجلس از حَیِّز انتفاع می‌افتد.


لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار کواکبیان گفت: طبق قانون مصوبات مجلس باید از کانال شورای نگهبان بگذرد اما صحبت ما این است که هر اقدامی باید از طریق کانال خود انجام شود و موضوع حضور یک نماینده اقلیت در شوراهای اسلامی یک موضوع علمی است که باید در جایگاه خود بحث شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.