.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با قاچاق‌چیان چوب در حوزه کشوری و استانی
رئیس كل دادگستری استان مازندران با اشاره به تصویب طرح تنفس جنگل گفت: برخورد با قاچاق‌چیان چوب در حوزه کشوری و استانی در دستور دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان مازندران، جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران با هدف پیگیری مصوبه طرح تنفس جنگل،پسماند استان و سامان‌دهی سواحل برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در این جلسه به لزوم حفظ حقوق بیت‌المال در عرصه منابع طبیعی همچون جنگل و دریا اشاره کرد و افزود: ما انسان‌ها با نگاه به آینه معنوی می‌توانیم زیبایی و زشتی خود را ببینیم و با نگاه به آینه معنوی اعمال خود را مورد سنجش قرار دهیم.

محمدعلی تقوی‌فرد از امامان معصوم به‌عنوان آینه انسان‌ها یاد کرد و گفت: اگر بتوانیم از امامان خود الگوبرداری کنیم تمام اعمال و کردار ما آراسته خواهد شد و به‌طور حتم در تمام کارهای خود موفق و پیروزخواهیم بود.

این مقام قضایی در ادامه به طرح تنفس جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح موجب شد که بهره‌برداری غیر‌قانونی از جنگل‌های داخل طرح نداشته باشیم و بیشترین تخریب در خارج از طرح بوده است.

تقوی‌فرد خاطرنشان کرد: با بازدید میدانی انجام گرفته این تخریب‌ها بسیار مشهود بوده و تمام تخریب‌ها در جاهایی اتفاق افتاده که خارج از طرح بوده است.

وی یاد آورشد: با تصویب این طرح قرار بر این شد تا امکانات و تجهیزات به این طرح اختصاص یابد تا از تخریب جنگل جلوگیری شود ولی در بعضی از نقاط شاهد قاچاق چوب‌آلات و تخریب هستیم که دلیل این امر کمبود بودجه، نیرو و تجهیزات بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: در این رابطه دستورات لازم برای پیگیری به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و سازمان بازرسی داده شده تا با ورود به این موضوع متخلفان چه کشوری و استانی در مرجع قضایی مربوطه مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال با بیان موضوع مطرح شده، گفت: در این رابطه اقدام قضایی از طرف مدعی‌العموم صورت گرفته و با تشکیل پرونده قضایی، اخطاریه در مورد این موضوع  به طرف مقابل ارسال شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.715 seconds.