.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناپدید شدن یک نفر دیگر در جاده چالوس
مرد جوانی که همراه مادرش برای دیدن بستگانش از تهران راهی شمال کشور شده بود در رستوران چلچله به طرز مرموزی ناپدید شد.

شمال نیوز: مرد جوانی که همراه مادرش برای دیدن بستگانش از تهران راهی شمال کشور شده بود در رستوران چلچله به طرز مرموزی ناپدید شد.

چند روز قبل زنی به دادسرای امور جنایی تهران آمد و گفت: پسر جوانش به طرز مرموزی در راه مسافرت به شمال کشور ناپدید شده است.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من و پسر 38 ساله‌ام به نام یوسف قلی‌زاده در یکی از محله‌های جنوب تهران زندگی می‌کنیم. روز سیزدهم مهرماه امسال همراه یوسف برای دید و بازدید یکی از بستگانم راهی یکی از شهرهای شمالی کشور شدیم. ظهر همان روز اتوبوس در رستوران چلچله بعد از شهرستان قزوین برای ناهار توقف کرد. من و پسرم برای خوردن ناهار داخل رستوران شدیم که یوسف به دستشویی رفت و دیگر بازنگشت.

پس از این هرچقدر به دنبال او گشتیم فایده‌ای نداشت و یوسف من در آن رستوران ناپدید شد. الان به دادسرا آمده‌ام و درخواست دارم کمک کنید پسرم را پیدا کنم.

پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
همچنین قاضی سهرابی پس از دستور انتشار عکس مرد گم شده در روزنامه از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سر نوشت وی اطلاعی در دست دارند به پلیس خبر دهند./ نوآوران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.518 seconds.