.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۳ هزار شغل در مازندران ایجاد می شود
معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: ۹۷۰ هزار شغل سالجاری در کشور باید ایجاد شود که سهم استان ۴۳ هزار شغل است.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریان پور پیش از ظهر شنبه در چهاردهمین کارگروه اشتغال استان مازندران در شهرستان تنکابن گفت: تولید و اشتغال دو امر مهم در کشور بوده که برای تحقق آن باید عزمی همگانی در ادارات دولتی، بخش خصوصی و تشکل ها ایجاد شود.

خیریان پور  حصول نتیجه کارگروههای اشتغال را در تداوم برگزاری های آنها دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال، منابع مالی در سطح کشور و استان در اختیار داریم که باید برای بهره مندی از این تسهیلات ، همه توان خود را در استان مازندران متمرکز کنیم.

وی اضافه کرد: در قالب بسته رونق تولید ، ۳۰ هزار میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش و از محل طرح تکاپو ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده که سهم استان مازندران ۶۱۸ میلیاردتومان بوده که دو  تا  پنج  درصد  یارانه دارد.

خیریان پور گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان  تسهیلات بند دال تبصره ۱۶  برای مشاغل خانگی در کشور است که از طریق کمیته امداد و بهزیستی در حال اجراست.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان  تسهیلات هم در اختیار اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای مشاغل پشتیبان قرار دارد ،  خاطر نشان کرد: سهم تنکابن یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون  تومان است.

خیریان پور با اشاره به تسهیلات ۵۴ میلیارد تومانی منابع روستایی ، گفت: این امر توسط دفتر روستایی استانداری مازندران در حال انجام است.

وی سهم استان مازندران از محل منابع ۱.۵ میلیارد دلار توسعه روستایی ، ۶۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود:  ریال به ریال این تسهیلات باید در سطح مازندران پیگیری شده و تا پایان آذر ماه سال جاری جذب شود.

این مسئول، منابع تملک و دارایی ، منابع داخلی  بانک ها ، سرمایه های بخش خصوصی و ۶۷۰ میلیون دلار سهم مازندران در سرمایه گذاری خارجی را از دیگر فرصت های ایجاد اشتغال دانست و گفت: این مجموعه منابعی است که باید با تمام توان به سمت جذب آنها برویم.

خیریان پور با اشاره به ظرفیت های تنکابن مانند گردشگری، کشاورزی، شیلات، گل و گیاه و گیاهان دارویی و صنایع دستی اظهار داشت ؛ در تنکابن فرصت های بسیاری برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

وی درباره سامانه رصد گفت: ۹۷۰ هزار شغل در سالجاری در کشور باید ایجاد شود که سهم استان مازندران ۴۳ هزار شغل است.

خیریان پور با تاکید بر اینکه مدیران هر اشتغالی که ایجاد می کنند ، در سامانه رصد ثبت کنند، ادامه داد: تا هفته گذشته ۱۵ هزار شغل در سامانه رصد ثبت شد که سهم تنکابن دو هزار و ۶۳۱ نفر است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.