.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰ برنامه پدافند غیرعامل در بهشهر برگزار می شود
فرماندار بهشهر با بیان اینکه پیوست پدافند غیرعامل در پروژه ها و طرح ها امری مهم و ضروری است از اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته پدافندغیرعامل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سید خالق سجادی اظهار داشت: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که از یک سو توان دفاعی مجموعه را در زمان بحران افزایش داده و از سوی دیگر پیامدهای بحران را کاهش و امکان بازسازی مناطق آسیب دیده را با کمترین هزینه فراهم می سازد.


وی اظهار کرد: طرح های پدافند غیرعامل قبل از انجام مراحل تهاجم و در زمان صلح تهیه و اجرا می شوند تا در مواقع بحران افراد و نیروها از توان مناسب برای مقابله و مهار بحران برخوردار باشند.

این مسئول ادامه داد: استانداردسازی و رعایت نکات ایمنی در پروژه ها و سازه های مختلف از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و آحاد جامعه دارای ساختمان، منازل، طرح ها و اداراتی ایمن باشند.

فرماندار بهشهر با تاکید بر آموزش در پدافند غیرعامل گفت: توجه بر آموزش مداوم، به کارگیری تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه برکاهش شدید هزینه ها، توان کارآیی و  دفاعی را در زمان تهاجم دشمن افزایش می دهد.

سجادی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته پدافند غیرعامل بهشهر افزود: این برنامه ها در طول هفته پدافند غیرعامل توسط دستگاههای مختلف اجرایی و توان مردمی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی گفت: زنگ پدافند غیرعامل، برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل، همایش نقش خانه های هلال روستایی و افزایش آگاهی مردم در حوادث، برگزاری مانور پدافند غیرعامل،  برگزاری کلاس های آموزشی مبارزه با بیماری های زنبور عسل، مگس مدیترانه، تب برفکی، کرم گلوگاه، بازید از انبار دارو و بررسی وضعیت ذخیره دارویی، بازدید از تاسیسات و شناسایی نقاط آسیب پذیر، مانور شاخه زنی درختان سطح شهر و... از جمله برنامه های محوری این هفته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.969 seconds.