.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام 350 خادم از مازندران به کربلا
دبیر ستاد اربعین راهیان کربلای مازندران اینکه در مجموع 350 خادم امسال در این ستاد آماده خدماتی نظیر اسکان، پذیرایی، خدمات پزشکی، فرهنگی و خدمات جانبی مانند تعمیر لباس و کفش زائران و... هستند، گفت: این خادمان در قالب چهار کاروان اعزام شدند.

به گزارش شمال نیوز،محمدحسین طبرستانی با اشاره به استقرار سومین گروه خادمان این ستاد در کربلا، اظهار کرد: در مرحله سوم اعزام خادمان که بزرگ‌ترین اعزام ما بود، 260 نفر از خادمان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعزام شدند که 42 نفر از آنها را بانوان خادم تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در مجموع 350 خادم امسال در این ستاد آماده خدماتی نظیر اسکان، پذیرایی، خدمات پزشکی، فرهنگی و خدمات جانبی مانند تعمیر لباس و کفش زائران و... هستند، افزود: چهارمین مرحله اعزام خادمان اربعین شامل تیم پزشکی این ستاد در درمانگاه صلواتی امام سجاد(ع) در شهر کربلای معلا شامل پرشکان و پرستاران خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران با بیان اینکه این ستاد اقدام به احداث موکب و محل استقرار و اسکان برای زائران در شهر کربلا کرده است، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران در محل موکب فاطمه الزهرا(س) در شهر کربلا توسط تیم معاونت عملیات این ستاد انجام شده است و از هشتم تا 19 آبان پذیرش و اسکان زائران اربعین در این موکب انجام می‌شود.

طبرستانی خاطرنشان کرد: نذورات مردمی با 18 دستگاه ماشین شامل دو تریلی، هفت کامیون، 6 وانت نیسان و سه کامیونت به کربلای معلا ارسال شده است.

این مسؤول با تقدیر از حمایت‌های مسؤولان شهرستان به ویژه امام جمعه بابل و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، یادآور شد: با استقرار و آغاز به کار آشپزخانه در محل موکب اربعین حسینی برای 7ذهزار نفر از زائران در هر وعده پخت غذا انجام می‌شود.

وی از ساخت 30 چشمه سرویس بهداشتی و حمام سیار توسط تیم خدمات فنی این ستاد در ایران خبر داد و ادامه گفت: با استقرار تجهیزات خریداری شده به همراه خادمان خدمات فنی در محل موکب در شهر کربلا از جمله سرویس‌های بهداشتی و کانکس‌های سیار، خدمت به زائران از رشد کیفی مناسب‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار می‌شود.

مسؤول ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران مهم‌ترین مشکلات حال حاضر ستاد را مشکلات مالی بیان کرد و اضافه کرد:  شاهد افزایش نذورات غیرنقدی برای زائران با رشد 200 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم اما به لحاظ نقدی برای خرید تجهیزات و ارسال آن به عراق، تعهدات مالی سنگینی به این ستاد وارد شده است.

طبرستانی گفت: خیران با کمک‌های مالی خود به ستاد اربعین راهیان کربلا، سبب افزایش دایره خدمات در حوزه کیفی و کمی به زائران سیدالشهدا(ع) می‌شود.

علاقمندان برای کمک به ستاد اربعین حسینی نزورات و کمک‌های خود را به این شماره کارت به نام راهیان کربلا 6037991899928927  واریز کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.211 seconds.