.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست کانون پرورش فکری مازندران، مدیرکل شد
حکم انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از سوی مدیرعامل صادر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون که در خرداد سال ۱۳۹۶ محمدعلی یزدان‌شناس را به سرپرستی کانون استان مازندران معرفی کرده بود در حکم جدیدی وی را به عنوان مدیرکل کانون استان معرفی کرد.


مدیرعامل کانون در این حکم، بر ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز فرهنگی هنری تأکید کرده است.


حاجیان‌زاده در عین حال، ایجاد ارتباط متقابل میان بخش‌های حوزه ستادی و مراکز فرهنگی و تعامل و همکاری با مسوولان دستگاه‌های ذیربط در استان مازندران را مد نظر قرار داده است.


یزدان‌شناس متولد ۱۳۵۵ در شهرستان نور استان مازندران و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی از سال ۱۳۷۹ به استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و تاکنون در پست‌های مربی امور فرهنگی، مربی مسوول امور فرهنگی، کارشناس امور هنری و معاون فرهنگی و اجرایی اداره‌کل کانون بوشهر عهده‌دار مسوولیت بوده است.


یزدان‌شناس هم‌چنین به عنوان کارگردان و بازیگر در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده و در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی‌هنری مسولیت‌های مختلفی برعهده داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.