.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت‌نام بیش از 35هزار مازندرانی در سامانه سماح
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 23هزار و 587 ویزا تاکنون برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز،حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: تاکنون 35هزار و 133 نفر از مردم مازندران در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون 17هزار و 325 ویزا برای مازندرانی‌ها و 6هزار و 262 ویزا برای گلستانی‌ها در مجموع 23هزار و 587 ویزا صادر شد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران تصریح کرد: همچنان شاهد فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی هستیم که با دادن وعده‌های فراوان سعی دارند مردم فریب دهند که توصیه ما به زائران حسینی این است از مراجعه به این دفاتر پرهیز کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ثبت‌نام اربعین تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، اضافه کرد: مردم مازندران برای حضور در اربعین حسینی در کربلا استقبال عظیمی داشتند که به همین دلیل باید برای خرید بلیط پرواز اربعین عجله کنند.

ساداتی با اعلام اینکه 6 پرواز هوایی رفت و برگشت به عراق در نظر گرفته شده است، افزود: به‌دلیل اینکه ظرفیت موجود در حال تکمیل شدن بوده لازم است زائران اربعین نسبت به خرید این پرواز در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمان آغاز حرکت‌های هوایی اربعین حسینی از مازندران به کربلای معلی 9 تا 20  آبان ماه امسال است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره تاریخ پرواز رفت از ساری به نجف و  تاریخ پرواز برگشت از نجف به ساری، اظهار کرد: نخستین پرواز از ساری بغداد 9تا 16 آبان با هواپیمایی زاگرس، 10 تا 17 با هواپیمایی ایران ایر، 13 تا 20 با هواپیمایی ماهان، 16 تا 23 با هواپیمایی زاگرس، 17 تا 24 با هواپیمایی ایران ایر و 20 تا 27 با هواپیمایی زاگرس انجام می‌شود.

ساداتی در پایان با اشاره به اینکه 20 موکب اربعین برای مازندران در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین نرخ پروازهای ساری – نجف و بغداد  به‌دلیل رفاه زائران نسبت به سایر پروازها مناسب‌تر بوده و با 30 درصد تخفیف در اختیار زائران مازندرانی برای ایام اربعین حسینی قرار می‌گیرد. /فارس  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.