.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 6/5 درصدی اهداکنندگان مستمر خون در مازندران
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: شاهد افزایش حضور اهداکنندگان مستمر خون هستیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز،اسماعیل پوریانی اظهار کرد: طی 7 ماهه امسال 100هزار و 113 نفر به پایگاه‌های انتقال خون مازندران مراجعه کردند که از این تعداد 77هزار و 354 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی بیان کرد: از میان اهداکنندگان طی این مدت 49هزار و 382 نفر مستمر، 24هزار و 956 نفر اهداکننده باسابقه و مابقی اهداکننده باراولی بودند.

مدیرکل انتقال خون مازندران تصریح کرد: با وجود حذف خونگیری در باراولی‌ها شاهد افزایش حضور اهداکنندگان مستمر خون هستیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین بحث نذر خون تا اربعین ادامه دارد که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت نوبت‌دهی نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

پوریانی با اعلام اینکه ذخایر خونی مازندران از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد بیماران خاص در استان لازم است اهداکنندگان حضور مستمری در پایگاه‌های انتقال خون داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: همچنین بحث فرزیس نیز در پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های ساری و آمل انجام می‌شود که می‌توان از این ظرفیت بهره گرفت.

مدیرکل انتقال خون مازندران در پایان گفت: طی 7 ماهه اخیر حدود 110هزار خون و فرآورده‌های خونی میان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان توزیع شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.