.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۱۰ متخلف شکار در مازندران
محیط بانان مازندران ۱۰ متخلف شکار و صید را به همراه شش قبضه سلاح شکاری، هفت قطعه پرنده و سایر اداوات شکار و صید دستگیر کردند.

به گزارش شمال نیوز، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد محیط بانان استان در حین گشت وکنترل در جنگل‌های رستمکلا بهشهر یک متخلف در حین شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش در ماموریت اول روز گذشته (چهارشنبه) ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران در بهشهر (جاده فرودگاه) یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، ۷ تیرفشنگ، یک قطعه کبوتر و در ماموریت دوم با همکاری مامورین حفاظت محیط زیست بهشهر و نیروی انتظامی در بازرسی از منزلی در روستای قره تپه سه صیاد پرندگان شکاری را به همراه دوقطعه باقرقره و سه قطعه قمری و سایر ادوات صید دستگیر کردند.

ماموران محیط بانی نیالا یک متخلف به شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و ۹ تیرفشنگ دستگیر و محیط بانان گلوگاه در اراضی ساحلی هشتیکه سه کمین گاه مربوط به شکارچیان را تخریب و یک قایق چوبی را کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در آب بندان‌های این شهرستان از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه یک قطعه مرغابی کشف و ضبط نمودند.

ماموران محیط بانی کلیجانرستاق نیز در منطقه امره یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و مامورین پناهگاه حیات وحش دشت ناز دو قبضه سلاح شکاری را از دو متخلف کشف و ضبط کردند.

هر ۱۰ متخلف شکار با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرف شدند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 4 آبان 1396
تازه محیط زیست داره فعال می شود آفرین بر شماتو راخدا با اونایی که نسل قرقاول را دارند ازبین می برند مقابله شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.979 seconds.